Als je meer zekerheid wilt hebben, betalen via Paypal?
En als je te onzeker bent, gewoon lekker in de auto stappen en het ritje maken…
F**k Corona… IK ben er zo mee aan!! Hier in Oostenrijk nog steeds in Lockdown, getallen gaan niet naar beneden… dus IK zeg gewoon de boel open maken en met een beetje gezond verstand leven! Economie is toch al naar de klote!! Sorry… ietwas off topic… maar moest ik even kwijt😊
Ik spreek gewoon met mensen af, bij mij, op een parkeerplaats…
Mocht JIJ dat nier willen… fine by me! Maar als je je onzeker voelt mbt het opsturen… tja… dan of er heen gaan of laten suizen😊
@Emiel, Bart, wat een vriendelijk aanbod, bedankt!
De verkoper zit helaas met een lastige thuissituatie (zieke partner) dus kan thuis niet weg…
Ik overweeg nu om het gewoon er op te wagen. Misschien dan toch maar die boete gewoon riskeren.
Van wat ik hoor worden er niet bijster veel auto’s gestopt. Wat is jouw ervaring daar mee?
Ik ben nog niet over de grens geweest tijdens de aangescherpte maatregelen, maar ik vermoed dat ze wel de controles zullen opdrijven nu.
Als je een formulier ingevuld hebt, en kan aantonen dat het voor een (duur) horloge op te halen is, is het misschien geen probleem.
Mvg,
Bart
Ik weet van veel mensen dat ze probleemloos afgelopen week de grens over zijn gegaan. Dus het proberen waard. Voor zover mij bekend mag je gewoon oversteken, mits met een goede reden. Funshoppen is niet de bedoeling. Maar dit lijkt mij een prima reden!
Rij er toch gewoon naartoe. Ik kom elke week in België, nog nooit het kleinste probleempje mee gehad. Corona maatregelen kun je daar ook gewoon aanhouden hoor.
Denk dat je idd even pech hebt sinds vandaag … ben eergisteren nog even op bezoek geweest bij onze zuiderburen, kom daar graag
Bij Breda de grens over gedoken, maar kwam ook regelmatig over wat kleine grensovergangen de afgelopen maanden, 0,0 probleem als je je maar voor 0:00 het land uit was ivm de avondklok in Vlaanderen.
Nu ist effekes anders ben ik bang gezien de aangescherpte maatregelen die vandaag in België van kracht zijn gegaan.
En als je het helemaal goed wilt doen en je schijt aan de regels hebt (gezien vele antwoorden in dit topic): vertrek in de avond na 21.00uur weer richting Nederland.