Suggesties bij horloge kopen België?

Vanuit België naar Nederland mag ook niet, tenzij je onder een van de uitzonderingen valt, zie https://www.info-coronavirus.be/nl/reizen/ :cry:

2 likes

Welkom bij de club.

One more time! Baarle Hertog/Nassau.

Grijs gebied waar ze niet moeilijk doen.

2 likes

Bedankt hiervoor. Ik moet voor mijn werk elke zondag naar België,en ik wist hier nix van. Meteen geregeld. Nogmaals bedankt.

ik ben van Belgie, heb veel gekocht en verkocht van en naar buiteland , mn advies altijd zelf ophalen vooral
bij dure stukken , want er zijn ook oplichters actief overal die jaren geleden honderden account hebben geopend en die nu pas gebruiken om vertrouwen te wekken , ik heb geluk dat mn neef in NL woont in coronatijden regelt hij eventuele aankopen :):slight_smile:

Ik heb vandaag geen controles gezien. Een collega werd eerder vanochtend wel gecontroleerd.

Ik woon in een grens gemeente en er zijn her en der controles. Zelfs afgelopen weekend meegemaakt dat afgeraden werd om richting NL te gaan.
Het is volgens mij hoe je het treft.

Herselt is vlak bij mij. Ik wil hem gerust voor je ophalen en verzekerd verzenden zoals het hoort :+1: stuur gerust een berichtje.

11 likes

Om je paranoia te vergroten, hier wordt ik altijd wel een beetje kriebelig van. Hij kan dus niet even naar een afrit vlakbij hem rijden maar een pakketje versturen kan wel?

@Westate, cool van je!

5 likes

@Westate, wat een super aanbod. Ik stuur je een berichtje. Waardeer het enorm!

2 likes

Mijn gedachte ook…

Forum spirit +1 :ok_hand:t2:

5 likes

In contact met @Westate die zo goed is om me te helpen!

Topic kan op slot :slight_smile:

Veel dank allemaal!
Als ik hem heb komt er een goede introductie ;).

4 likes

Ik heb gevraagd of hij naar de grens wilde rijden, dat was net ver. Volgens mij is het een goede kerel, maar we gaan het zien!

1 like

Goed te horen dat het gevoel iig goed is.
Helemaal top deze oplossing zo! :+1::grinning:

Fijn dat het goed is afgelopen! Of ja goed gaat aflopen. :slight_smile: