Suggesties? Duiker voor onder de 2000€

Hoi!

Ik wil alweer gaan sparen voor een nieuwe duiker, maar dit keer wil ik iets van een hogere klasse.

Ik vind blauw, groen en zwart mooi maar ik weet niet waar ik echt naar zoek.

Ik heb gekeken naar Tag Heuer en Omega, hebben jullie nog suggesties voor kwalitatieve horloges in deze price range?

Groetjes,

Osman

Genoeg keus in deze prijsklasse. Als je persé een duiker wilt zou ik bv kiezen voor een Squale of een mooi vintage Omega.

Dit is mijn Squale Tiger limited edition.

Succes met de zoektocht!

1 like

Tudor Black bay. Geen dank, slotje aub :smile:

11 likes

Dat valt anders nog niet mee onder de 2000 ekkies.

3 likes

Tudor Black Bay 2e hands, of;

Seiko MM300…

8 likes

Oris Sixty Five, Longines Hydroconquest,

1 like

Er zijn al redelijk wat topics met ik zoek een duiker onder bedrag x.
Mijn tips: Oris Aquis of met goed zoeken de breitling super ocean heritage (2e hands).

1 like

Volo et valeo, only on HF

Hmmm dat is wel scherp ja.

Bij Sinn vind je diverse types onder de 2/k. Dan heb je echt een klok waar je diep mee kunt, heel diep.

2 likes

Idd! De tudor is ook erg gaaf!

Hieronder een Tudor black bay. Staat ook op MP. Is van een Nederlandse juwelier uit Kerkrade.

EZM3 :ok_hand:

4 likes

Squalematic in blauw en grijs. 1200 Euro. Hoppa. 750 Euro over voor een weekendje Parijs of zo.

:slight_smile:

13 likes

:heart_eyes: kan daar ook een jubilee aan Chris?

Haha kidding, hij is perfect zo

1 like

Wat moet je in Parijs met een duiker? In de Seine zie je bitter weinig.

2 likes

Er zijn bitter weinig mensen die hun duikhorloges in de buurt van water laten komen. Dus een espressotje op een terras kan wel eens zo nat zijn als ze worden. :slight_smile:

4 likes

Voor 2000 euri max? Maar één keuze dan, een jong gebruikte Tudor Black bay.

1 like

Perfect antwoord!

Maurice Lacroix pontos s diver

Edox hydro sub

Doxa

5 likes

Ben zelf liefhebber van de BB, maar dit is ook aardig. Op chrono24 te vinden onder de €2000,-. Wat is eigenlijk je min/max wat betreft formaat van het horloge?

3 likes