Na de zomervakantie (over een paar maandjes) mag ik van mezelf weer een nieuw horloge aanschaffen. Deze keer ga ik in een wat hogere prijsklasse zitten. Om deze reden wil ik ook alle (nou ja, veel dan) opties overwogen hebben. Met de onderstaande criteria in mijn hoofd, kom ik steeds niet verder dan 2 horloges welke ik wel graag zou willen. Eén van deze twee horloges staat nu met stip op nr1, en ben ik ook al eens wezen passen. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat er met mijn karige set aan eisen er niet meer zijn waar ik tussen zou moeten twijfelen?
Vandaar dat ik een beroep wil doen op mijn mede forumleden : Doe aan de hand van onderstaande criteria (en dat zijn er niet eens zo veel) een suggestie. Ik ben benieuwd waar jullie mee komen, en of jullie ook de horloges noemen welke ik in mijn hoofd heb op het moment (ik noem ze bewust nog niet)
Het lijstje :
- 700 tot 1k (Het horloge wat ik in mijn hoofd heb valt hier alleen binnen als ik hem bij een grijze handelaar koop, bij een normale juwelier valt deze hier net buiten)
- 38mm t/m 42mm
- Liefst op staal (of rubber)
- Mechanisch uurwerk
- Nieuw, geen tweede hands dus
- Geen drukke wijzerplaat (geen chrono bijvoorbeeld)
- Absoluut GEEN rus
Ik ben benieuwd… Alvast bedankt voor jullie hulp!