Trouwens als je hem kunt hebben op de pols, staat er een mooie 6 digit Polar te koop hier op HF
Check @Gosz
Ik wil met zekerheid een zwarte wijzerplaat. De 6 digits is te groot voor mij.
Het mooiste zou een nieuwe Rolex gmt2 tegen list maar zoveel geluk zal ik niet hebben.
Op dit moment een beetje aan het kijken naar een zwarte 16570.
Helder! Succes met zoektocht. Moet lukken lijkt me.
Zoals mijn oma zei: het bezitten van de zaak is het einde van het vermaak
Veel goedkoper ga je deze niet vinden in NL lijkt me. Anders wordt het waarschijnlijk zonder doos en papieren. Succes met de zoektocht.
Mooie keuze, uiteindelijk
Je was kennelijk niet een erg vermakelijk kleinkind?
Altijd op zoek naar nieuwe dingen, liefst anders dan wat anderen hadden…maar hebben we dat niet allemaal op dit forum?
Ik ben deze tegen gekomen.
Of je legt contact met @TheWornWatch
Deal in NL, het nieuwe uurwerk, razend scherp en minder geld.
Thanks!
Ziet er goed uit.
Nice setje!
Ik had er een Peter Blake naast, gek genoeg nooit een foto met de 2 samen geschoten bedenk ik me net en nu kan het niet meer.
De Peter Blake heb ik ook gehad maar hier verkocht op het forum en vind het achteraf wel jammer… Vind die 300 modellen nog steeds prachtig. De eerste Ceramics vind ik ook mooi maar het nieuwste model is dan weer niet mijn ding.
holy moly…
Yes! Ben blij dat (oa) mijn suggestie heeft bijgedragen aan de shortlist!
De expl2 is al jaren mn favoriet. Heeft bij mij alle andere kroontjes van de troon gestoten.
Het kan snel (anders) gaan. Als de duvel er mee speelt krijg ik net een telefoontje van de AD.
Maandag de tudor bb pro op staal ophalen
Ben erg benieuwd.
heb de meeste van mijn horloges verkocht, en uitgekomen bij een Tudor BB GMT (Pepsi). Zie ook een eerder draadje van mij, want bij mij was een GMT ook wel een belangrijke voorwaarde.
Superblij met die Tudor. Draag hem op staal, op Tropic Rubber met een Tudor sluiting en op Rallye leer met Tudor sluiting. Ik denk dat ik in mijn one-watch-collection geslaagd ben (voorlopig :-))
De maat valt mij reuze mee. De Hamilton Jazzmaster Chrono’s die ik nog altijd heb zijn zelfs dikker.
Ja hier doelde ik Seiko mee (heritage wise). Ben 38 maar volgens mij word ik al seniel
GMT, titanium, ook mooi op rubber en leer. 200m waterdicht dus meteen een fantastische beater.
Ik weet nog een mooi exemplaar!
Edit: al te laat zie ik…
Mijn dochter is ondertussen vertrokken Ze reist vandaag vanuit NY naar haar gastgezin.
Ik merk dat de behoefte aan een GMT toeneemt.
De tudor bb pro was het helaas niet voor mij. Op stip staat nu een witte 16570 en de zoektocht is ‘on’
Mochten jullie nog een fantastisch alternatief te binnen schieten welke nog niet genoemd is dan hoor ik het graag. Budget 8/9k
Thanks alvast.