Suggesties graag: sterk, waterdicht en goedkoop

Ga de Strong Viking Run lopen en daar wil ik mijn SND niet bij om hebben. Om een beetje een indruk te krijgen:

Dus een horloge wat tegen een stootje kan en waterdicht is. Niet te duur ook, want dit idiote idee om mezelf te bewijzen heeft me al 340 euro gekost. Ik hoor het graag! Alvast bedankt!

G shock 5600 met solar en atoomtijd synchronisatie.

Of een prw3000 met kompas voor als je de weg kwijt raakt.

2 likes

Vostok Amphibian

3 likes

Ik heb vorig jaar de MudMasters (12 km, Biddinghuizen) gedaan met een Casio A158W om. Dat ding overleeft een nucleaire oorlog.

2 likes

Seiko SKX!

2 likes

Man, waar je zin in hebt. Voor mij gaat er toch niets boven 't comfort van de sportschool! :wink:
Maareh, ja dat moet m.i. wel een G-Shock worden.
Succes!

1 like

Zo, alles is al genoemd. Nu kiezen en kopen :smile:

3 likes

Lekker zo’n Forum! Bedankt voor de snelle reacties :+1: Meteen gekeken en ik denk dat de suggestie van Candide (G shock 5600) een goede kandidaat is.

1 like

Fitbit HR Charge😎

1 like

Goede keus. Ik heb vorig jaar zo’n ding als niet-fanboy gekocht en ze zijn zeer comfortabel door de beperkte maten en gewicht. Gebruik hem als referetie uurwerk (radio controlled versie) en bij klussen.

Ik heb nu pas dat filmpje bekeken, kreeg er stormbaan flahsbacks van :smile:

1 like

Misschien vloeken in de kerk dit, maar een horloge heb je echt niet nodig tijdens dit event. Op tijd lopen kun je vergeten door de 7000 slome deelnemers voor je :wink:

1 like

Succes! Heb in 2014 ook mee gedaan aan de Viking Run :slight_smile: Hoeveel km ga je doen ?

Een Mudman natuurlijk! Wat anders? :smirk:

3 likes

Ik ga de 13 proberen. Als ik echter naar het filmpje kijk, krik ik de gemiddelde leeftijd wel wat op…(wat me wat zorgen baart).

Ik geloof dat dat bij de Viking Run op zich wel het beste geregeld is, maar je houdt het inderdaad niet tegen. Ik ben echter nieuwsgierig naar de totale tijd. Uitlopen en overleven is prioriteit 1.

Luuk_S: Nodig? Nee. Meer een uitstekend excuus :smiley:

1 like

Tijdens de “run” zelf heb je toch geen tijd om op knopjes te drukken dus voldoet een 5600. En het moest “niet duur” zijn.

Maar je hebt gelijk, een betere match tussen horloge en habitat is eigenlijk niet denkbaar!

Een mudman is de helft goedkoper dan een 5600 :wink:

1 like

Inderdaad zeg. Mijn 5600 (dus solar/radiocontrolled) was iets van €150 en ik kwam net na 2 keer klikken op duurdere Mudman’s. Maar er zijn goedkopere idd, maar dan weer zonder solar/rc.
De overweging is dan de meerwaarde van de knoppen vs de veel compactere bouwvorm van de 5600 serie.

1 like

Expedition Double Shock € 68,- 200m WR
met indiglo backlight en een beter draagcomfort
dan zo’n dikke G.shock …
past ook prima op een heavvy duty Natoband,

€ 65,- Timex ironman 100m WR
stopwatch met split / geheugen 30 laps
en indiglo backlight
Timex T5K822 Core Full

2 likes