13 moet lukken! Heb ik ook gedaan toen Wel paar dagen spierpijn, kon niet goed lopen erna haha
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Wat een onzin.
Ja…want Russen zijn echt geweldig
Je hebt gelijk Jeffreyh1984! Heel snel even gegoogled en ik zie ik ze voor 100 euro staan. De Mudman staat bij deze op 1, maar de suggesties van Carpe_tempus moet ik nog even onderzoeken, want ook dat ziet er interessant uit.
Hier een RL plaatje op een dikke Nato.
ik heb ook 2 G.Shocks maar ik zou daar niet lekker mee sporten, die dingen zijn m.i. topzwaar en je stoot door de dikte
regelmatig tegen vanalles aan.
G-shock topzwaar… Of weeg je zelf 40 kilo ofzo?
Victorinox inox of hoe heet die dikkerd, pomp je nog wat staal ook tijdens t rennen
Is ook zo, was ik even vergeten. De P.I.M.P van de low budget klokken!
Ja bij de IWC tour zouden ze er behoorlijk van langs krijgen van me,
mij paaien ze niet met een croûton ganzenlever en een gevulde olijf op een bord van 40cm Ø
Waarom wil je perse een horloge aan dan? Je tijd wordt als het goed is bijgehouden, en je kan de tijd als je begint en als je over de finish komt toch zien.
Jonguh, ik ben al blij als ik dit haal, laat staan dat ik het nog zwaarder ga maken met dat extra gewicht. Daarnaast, moet ik rekening houden met mijn enorme acceleratiesnelheid waardoor een klein gewicht al snel voelt alsof er 2G op je pols wordt losgelaten. Kan ook zijn dat dat uitputting was, maar ik hou het op acceleratiesnelheid.
Een G-Shock 5600 is alles behalve dik en draagt heerlijk.
Alle beetjes aan gewicht reductie helpen. Ik vergelijk het met het ventieldopje van de bugatti veyron. Deze hebben ze ook bewust lichter gemaakt omdat bij die enorme snelheid die extra 2 gram uiteindelijk een gewicht van 6 kilo wordt. Niet dat dat principe bij mij speelt, maar ik sluit niet uit dat het wel zo gaat voelen
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat ik na 5 kilometer niet meer logisch na kan denken en dan lijkt het me wel prettig om zo nu en dat te zien hoever je bent. Om een beetje het idee te hebben dat je vooruit gaat Ik realiseer me echter nu pas dat dat ook heel demotiverend kan werekn. Los daarvan vond ik dit wel een leuk argument om een nieuw klokje aan te schaffen
Best leuke dunnere optie dan een analoge G shock, als je analoog wilt. Maar de 5600 is dunner. (12, 2 meet ik hier, tegen 14.00) en weegt vrijwel niets.