Suggesties graag: sterk, waterdicht en goedkoop

Je SND kan het makkelijk hebben. :wink: Maar ik denk dat je geen scare op hem wil hebben.

Geen russen, gewoon G-shock. Zo goedkoop mogelijk. Wat is de kans dat je die weer om gaat doen??

1 like

Mede dankzij een teammaat die last had van kramp en moest kotsen hebben wij er 4uur over gedaan :frowning: Terwijl er mensen zijn die het in 2uur doen haha

2 likes

Ik denk dat ik er zonder kotsen ook 4 uur over ga doen :joy:

Moet zeker lukken hoor, het voelt echt als een prestatie als je het gehaald hebt heerlijk!

Misschien moet het hele horloge forum maar eens mee doen zal ze goed doen :stuck_out_tongue:

Veel succes alvast

1 like

gshock ben je onder de 100 euro klaar

1 like

Ik draag meestal een Ice watch tijdens het sporten. http://www.horloges.nl/ice-watch-sili-forever-black-unisex-si-bk-u-s-09
In mijn geval was hij ook bijzonder goedkoop. Ik heb hem gevonden :wink:

1 like

Het kan nog voordeliger:

2 tientjes voila! :smiley: :+1:

Ook lekker plat op de pols en weegt niks.
100 meter waterdicht en 10 jaar batterij,
stopwatch, ect.

Grt.

PS

mouse over foto voor type nummer

2 likes

Kwam dat laatste niet ergens anders door?

Met deze weet je wanneer je even terug moet schakelen (voordat je gaat kotsen) en kun je je prestaties digitaal vereeuwigen en terugzien.

Maar ik denk ook dat ik voor n gshock zou gaan. Ik zou echter wel de adapters icm een Zulu gebruiken. Gezien t gesjor, getrek en gestoot zou er best een springbar t kunnen begeven.

Ik heb bijvoorbeeld deze:

1 like

Protrek wellicht. Suuk6 met je tocht !

1 like

Bedankt Drex! Dit vind ik ook nog eens een leuk model. Met stip op 1! Ik zie ze staan voor 30 euro, klopt dat?

Grt.

Duco

Yep! :+1:

Goed adres:
https://www.kish.nl/Casio-digitaal-AE-1200WH-1AVEF/

Succes!

Grt.

1 like

Monster of ee G-Shock,.

Geen horloge of een goedkoop glad horloge met daar een brede polsband omheen.
Anders zie je na 10 minuten toch niks meer en horloges met ruitenwisser bestaan niet.

Een G shock is grof slipt helemaal dicht tussen tig randjes en naadjes. Maar die gladdere versies voldoen denk ik wel. Met polsbandje…

Een Polar zou een optie kunnen zijn en meet meteen je hartslag maar heeft voor dit doel een minder interessant prijskaartje.

voor nog geen tientje

Dat zouden de Casio’s ook moeten kosten.
Maar zij hebben de naam :wink:

1 like

Een Al Qaida Casio van 10 euro gebruik ik voor dit soort dingen. Beste koop ooit.

1 like