Suggesties graag!

De oudste dochter wordt weldra 16. Prima meid, goede student en fijne hulp in het huishouden. Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig om haar een (nieuw) horloge cadeau te doen.
Alles behalve een handopwinder, goudkleurig (past bij de rest van haar juwelen) en een witte wijzerplaat.

Ik weet niet of het realistisch is, maar zelf zaten we te denken aan een budget van rond de 150 à 175€. Alle suggesties (nieuw als mooie 2de hands) zijn welkom!

Alvast dank,

Boelske

14 likes

Goedemorgen,

Zoiets?

4 likes

Ltp-1234

4 likes

2 likes

Timex heeft in deze prijsklasse ook interessante dames modellen

5 likes

10 likes

Neem haar mee naar ergens waar ze binnen het budget iets te koop hebben, laat haar zelf kiezen, maak er samen een mooi moment van, heeft ze echt diegene die ze zelf wil, en klaar.

15 likes

Er is een hele toffe Citizen duiker die hier wel aan voldoet. Referentie is EO2023-00A

3 likes

Oke,iets boven budget uitgekomen maar dan heb je ook wel echt iets moois. Misschien een scherp bod doen.

https://www.chrono24.nl/omega/1977-near-mint-omega-de-ville-24mm-5110392-manual-gold-dial-womens-vintage--id47391453.htm

2 likes

Dat is een handopwinder, het enige dat TS uitsluit…

Moest toch ook een handwinder zijn?
Wacht dit is verwarrend.

Heeft TS nou alle ingredienten om een mooi kado te kunnen geven behalve een goudkleurige handopwinder met een witte plaat? (wat ik erin lees).

Of mag het horloge zelf alles behalve een handopwinder zijn?

2 likes

Dat dus… kwarts goudkleurig dames is de wens. Ik heb een jonge vrouwelijke collega met zo’n Casio tank om de pols. Erg leuk horloge voor een 16 jarige.

4 likes

Dank voor de verheldering. Het is nog vroeg merk ik.

Ja, dan dat!

1 like

Beschikbaar in de kleuren geelgoud en roodgoud, in 28mm, 32mm en 36mm. Vrouw en dochter hebben er al jaren een en het materiaal houdt zich prima.
Prima binnen budget met 145,- euro (en daar kan nog 10% nieuwe klantenkorting vanaf)

2 likes

Ik zou het budget verhogen naar 350 Euro. Ik heb sowieso vragen bij de uitspraak dat ze een fijne hulp in het huishouden is. Dat doet me aan mijn grootvader denken, en dat was geen fijne man, dus zonder verdere context of informatie voelt het nu al alsof ze iets leukers verdient dan the bottom of the barrel, zeg maar.

Enfin, voor een jong persoon is mijn eerste halte Casio, als het binnen budget moet.

Daarna kom ik bij Seiko of Citizen uit, graag quartz.

Ik neig zelf naar rechthoekig omdat ik denk dat een moderne meid daar eerder iets mee gaat doen dan met rond. Hoe dichter we naar Cartier kruipen, hoe beter. Of in het geval van deze laatste Seiko, Hermès.

Staan allemaal hier:

Je wordt maar een keer zestien.

De Seiko tank die @Perpetuality noemt is ook briljant, trouwens.

13 likes

Prima inderdaad. Mijn vrouw al jaren deze

Op wat batterijwissels en een nieuws glaasje nog steeds tevreden.

Die is helaas uitverkocht, en niet goudkleurig (althans de band).

Da’s meer dan 2x zoveel…Ik neem aan dat TS/OP dat budget niet voor niks aangeeft.

NIVEA (niet invullen voor een ander)…

4 likes

Dit dus, mooie dag of middag van maken en dan een horloge kopen die ze zelf kiest. Lijkt me een groter succesverhaal dan te beslissen in haar plaats.

1 like

Die zijn er zowat in elke kleur goud rose goud

Kan er nog een lunch bij :smiley: