Suggesties sportief horloge met blauwe wijzerplaat <2500e

3 likes

Verder sluit ik me aan bij @Ruud (BB36)

2 likes

Verder sluit ik me aan bij @Ruud (BB36)

1 like

Ontzettend bedankt voor alle suggesties tot nu toe! Een aantal horloges die hier zijn aangeraden heb ik al eens eerder gehad of gepast. De Maurice Lacroix Aikon, Oris ProPilot en Black Bay 58 heb ik al eens gehad maar dat waren geen blijvers vanwege uiteenlopende redenen. Ik ben niet op zoek naar een diver want ik bezit al 2 divers dus met een extra diver is mijn collectie niet divers :laughing:

De Black Bay 36 is voor mij te klein en de 41 was net weer te lomp. Als dit model ook uitkomt in 39mm net als de nieuwe S&G dan wias dat voor mij een no-brainer. Ik denk dat ik binnenkort maar eens de stad in ga voor een pas-sessie met al deze inspiratie :smiley: . Het liefst ga ik niet voor een quartz horloge maar beide GS suggesties zijn heel mooi.

Zolang het horloge mooi is aan aan de eisen voldoet maakt het niet uit. Het enige verschil is of ik nog even door moet sparen of niet.

Wow, heel vet voor een microbrand en ook in de andere kleurstellingen. Zijn er mensen op HF die er een hebben?

Zijn deze horloges ook in Nederland te verkrijgen/passen of is dit alleen voor de buitenlandse markt?

Dit zou mijn keus zijn.

1 like

Breitling Avenger! Niet deze maar de 43 zonder GMT.

Voor slechts een klein gedeelte van jouw budget……

2 likes

4 likes

Wat betreft de Citizen. Er zijn er twee op het forum dus passen moet lukken.

Verder is importeren heel simpel dus goed te doen.

3 likes

1 like

Zoiets misschien ???

2e hands iets boven budget maar wel echt schitterend.

3 likes

Nomos Club Neomatik Polar… hou je nog twintig over voor een bestelling via thuisbezorgd :grin:

Of het budget iets oprekken en inderdaad gaan voor een blauwe BB36.

Maar zoals pasd zegt… een BB58 Blue is ook heul erg fijn!

5 likes

Drie mooie suggesties @JuKo

1 like

Mijn bijdrage.

4 likes

@milanftw,

Heb je de advertentie van @Number4 al gezien?

TK: Tudor Black Bay 36mm blauwe plaat!

2 likes

Dank je en hij is altijd welkom om te passen en proberen :+1:t2::sweat_smile:

1 like

Da’s net een Tjapek (ofzo) :face_with_monocle:

2 likes