Suggesties uitbreiding collectie

Yema superman, 39 mm.

3 likes

Met name de Wempe vind ik ook, maar deze vind ik echt te kostbaar om “ruig” mee om te gaan.

Hoe doe je trouwens meerdere citaten in 1 antwoord?

Übercool! Ik doe echt leuke inspiratie op door dit topic, bedankt :slight_smile:

1 like

Vooral die traska vind ik erg mooi!

1 like

Helemaal mee eens. Als de gelegenheid om iets netters dan een linnen overhemd met opgestroopte mouwen vraagt heeft een duikhorloge er zeker ook niets te zoeken.

Dat gezegd hebbende: ik kom in de zomer zo weinig mogelijk op plekken die om iets netters dan een linnen overhemd met opgestroopte mouwen vragen.

4 likes

Dat Gilt is ook wel heeeeel mooi

1 like

Super suggestie, ik zou dan de slate grey willen met dito bezel

Maarja dit zijn echt eenhoorns zo zeldzaam

Daar kom je met een mooie chrono ook wel uit de voeten. Mijn inziens mooier dan een duiker.

1 like

Preaching to the choir :heart_eyes:

Maar met een chrono duik ik niet met een gerust hart het zwembad in, althans, niet met die oude krengen van mij :sweat_smile:

1 like

Chronos zijn nog mooier, ik droom van een Maen Skymaster maar ik kan dat qua aanschaf en cost of ownership niet dragen denk ik, althans voor een mechanische

1 like

Als het zo’n feestje wordt, kun je best voor een ploprof gaan. Een van de weinige dure duikers die steek houdt. Of helemaal niet :rofl:

1 like

Ik ben zelf helemaal zot van mechanische chrono’s. Maar ik versta ook wel dat het niet iedereen gegeven is om +5k aan een horloge te kunnen spenderen. Soms komt dat wel met tijd en grijze haren.

Een chrono die mij steeds charmeert en wel betaalbaar is:

image

Helaas niet mechanisch, maar veel horloge voor het geld (soms 2dehands voor €450 te vinden)

Makkelijk onder de 450 te krijgen hier in het blauwe​:innocent::wink:

1 like

Knap model wel hoor!

Maar ik wil altijd de real deal, of niet… Voelt dan toch een beetje als settelen

1 like

Wat is ‘the real deal’? Als je over chrono’s spreekt: speedmaster, monaco, navitimer, zep, daytona? Of een Lange of Patek …

Iedereen moet ergens wel een grens trekken

1 like

Goeie vraag. Real deal is mechanisch en van zodanige kwaliteit dat je het opbrengt om hem te onderhouden.

Maen Skymaster 38 gaf ik net al als voorbeeld

En eigenlijk zou ik nog liever een zenith chronomaster El primero willen

Maarja dat is het hem, dat geld heb ik echt niet

2 likes

Hier al aan gedacht?

Squale?

Ik zou t wel weten. Ga voor de Skymaster!