Suggesties voor een diver met metalen/grijze bezel

Je zou ook een seiko skx kunnen scoren en de bezel kunnen swappen?

Voor 300 wordt het wat lastig, maar het klinkt alsof je een Seiko moet gaan modden!

Ah, heel goed. Dat ben ik vergeten te zeggen: modden/swappen is absoluut een optie!

2 likes

Dan zijn we er over uit.

Je gaat lekker modden :sunglasses:

Of een monster, 1 van de twee

2 likes

Als je in het verkooparchief kijkt op Seiko Monster, dan zie je hoeveel en voor wat ze verkocht zijn.
Nieuwste topics in Horlogemarkt (archief) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Voor 300 zit je goed. Plaats een zoekertje, gaat vaak heel snel.

1 like

De skx001 is een optie

Of zoals eerder door @FlyingFox aangegeven een 007 met insertswap. Altijd al mooi gevonden:
71SRzVRJncL.AC_UY350

Beiden wat wacky internetplaatjes, maar het idee is er :+1:

2 likes

Wellicht is dit iets voor je, alleen voor rond de 300eu wordt het wel een tweedehands :grimacing:.

Zelos Blacktip 200M DIVER VINTAGE

2 likes

Leef je uit:

1 like

JeroenV heeft ook nog mooie seiko mod te koop.

3 likes

ja die is top. Hoop aan verbouwd, en een mooie prijs nu :+1:t5:

2 likes

Dank voor de tag! Maar het horloge is gereserveerd, ben aan het wachten op het geld (ohpf). Had ik misschien ook in de titel moeten aanpassen. Normaal gezien gaat ie vandaag op de post.

1 like

Ohw sorry, dan heb ik even niet opgelet.

2 likes

Mooi, proficiat met de verkoop! En ik zit, zoals gezegd, toch ‘pas’ in de oriëntatiefase…

1 like

Seiko Stargate kopen? :slight_smile:

image

Ik moet nog een advertentie maken, dus hij staat niet in het blauw, maar hij past je specs:

• Metalen bezel :white_check_mark:
  • Automaat (7s26) :white_check_mark:
  • 44mm diameter :white_check_mark:
  • Rond 300 Euro :white_check_mark:
  • Metalen bracelet :white_check_mark:
7 likes

Valt dit onder het kopje "handelen met voorkennis":laughing:

1 like

Deze vinkt inderdaad alle specs af! Maar voor mij zal het nog een paar maandjes duren…Succes!

ah ja, ik zie het nu in je verhaal. Persoonlijk zou ik dat nog even 3 x gaan herhalen :grin:
In hele grote letters. Wacht, ik help je gelijk even. Leden, let u op ? :
:point_down:t5:

:point_up_2:t5:

Ik zou een Seiko Samurai modden naar een stainless steel bezel…

Nou, ik moet twee tot vier horloges verkopen. Deels omdat m’n kisten te vol zijn (ik heb één horloge meer dan in de kist past, ook als ik er één om de pols heb), dus moet ik er minstens één kwijt, en deels ook omdat ik twee horloges op het oog heb die ik zou willen kopen.

Ik mag er van mezelf niet meer dan 22 hebben, en het zijn er nu 24. Da’s dus geen kwestie van voorkennis, het is ook meer dat ik mezelf mentaal voorbereid om weer eens wat te adverteren.

Doe ik niet graag, ik houd niet van flipperen. :slight_smile: Maar er moet een lijn in het zand worden getrokken. Bij 22 stuks.

Ik kan ook zeggen dat een Stargate de shit is, om @Superstick vervolgens drie jaar aan te laten modderen op de schimmiger kanten van eBay, uiteraard. Maar wat heb je aan suggesties als ze onmogelijk te krijgen zijn?

Als mensen hier zeggen van “goh, deze staat daar”, “ik heb bla liggen” of “ik zie hier een webshop in Turkmenistan die x heeft” is dat toch juist prima?

Eerlijk is eerlijk, de coolste duiker met stalen bezel vind ik de 40mm Tag Heuer Aquaracer. Maar daar heeft TS geen reet aan, want die vindt hij niet voor 300 ballen.

Of een baby-blauwe Halios Seaforth uit de tweede serie met stalen bezel. Ook zo’n eenhoorn. :slight_smile:

1 like

De aquaracer vind ik persoonlijk een van de mooiste duikers, en de mooiste tag heuer!

2 likes

Zeer mooi! Als jij er eentje hebt liggen voor 300 euro, is de oriëntatiefase bij deze voorbij! :wink:

1 like

Helaas had je graag geholpen, dan had ik ook een berg ervan gekocht haha

1 like