Suggesties voor een diver met metalen/grijze bezel

Mooi, proficiat met de verkoop! En ik zit, zoals gezegd, toch ‘pas’ in de oriëntatiefase…

1 like

Seiko Stargate kopen? :slight_smile:

image

Ik moet nog een advertentie maken, dus hij staat niet in het blauw, maar hij past je specs:

  • Metalen bezel :white_check_mark:
  • Automaat (7s26) :white_check_mark:
  • 44mm diameter :white_check_mark:
  • Rond 300 Euro :white_check_mark:
  • Metalen bracelet :white_check_mark:
7 likes

Valt dit onder het kopje "handelen met voorkennis":laughing:

1 like

Deze vinkt inderdaad alle specs af! Maar voor mij zal het nog een paar maandjes duren…Succes!

ah ja, ik zie het nu in je verhaal. Persoonlijk zou ik dat nog even 3 x gaan herhalen :grin:
In hele grote letters. Wacht, ik help je gelijk even. Leden, let u op ? :
:point_down:t5:

:point_up_2:t5:

Ik zou een Seiko Samurai modden naar een stainless steel bezel…

Nou, ik moet twee tot vier horloges verkopen. Deels omdat m’n kisten te vol zijn (ik heb één horloge meer dan in de kist past, ook als ik er één om de pols heb), dus moet ik er minstens één kwijt, en deels ook omdat ik twee horloges op het oog heb die ik zou willen kopen.

Ik mag er van mezelf niet meer dan 22 hebben, en het zijn er nu 24. Da’s dus geen kwestie van voorkennis, het is ook meer dat ik mezelf mentaal voorbereid om weer eens wat te adverteren.

Doe ik niet graag, ik houd niet van flipperen. :slight_smile: Maar er moet een lijn in het zand worden getrokken. Bij 22 stuks.

Ik kan ook zeggen dat een Stargate de shit is, om @Superstick vervolgens drie jaar aan te laten modderen op de schimmiger kanten van eBay, uiteraard. Maar wat heb je aan suggesties als ze onmogelijk te krijgen zijn?

Als mensen hier zeggen van “goh, deze staat daar”, “ik heb bla liggen” of “ik zie hier een webshop in Turkmenistan die x heeft” is dat toch juist prima?

Eerlijk is eerlijk, de coolste duiker met stalen bezel vind ik de 40mm Tag Heuer Aquaracer. Maar daar heeft TS geen reet aan, want die vindt hij niet voor 300 ballen.

Of een baby-blauwe Halios Seaforth uit de tweede serie met stalen bezel. Ook zo’n eenhoorn. :slight_smile:

1 like

De aquaracer vind ik persoonlijk een van de mooiste duikers, en de mooiste tag heuer!

2 likes

Zeer mooi! Als jij er eentje hebt liggen voor 300 euro, is de oriëntatiefase bij deze voorbij! :wink:

1 like

Helaas had je graag geholpen, dan had ik ook een berg ervan gekocht haha

1 like

Vlak de Halios Seaforth niet uit.

Geen idee of er een stalen bracelet voor is, interesseert me ook geen reet, die horloges zijn zo cool, daar vinden we wel een bandje bij. Als iemand 'm jou aanbiedt voor 300, in goede staat, bied ik stante pede 400, no questions asked. Sorry man.

2 likes

Die wilde ik ook naar voren schuiven tot ik de budget eisen van TS zag. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha, ik kan de eerlijkheid wel waarderen. En baby blue is gaaf voor een wijzerplaat, dat heb ik nog niet zo gek vaak gezien! Behalve dan bij mijn volledig babyblauwe namaak-Oozoo (wat volgens mij weer een namaak is van een IceWatch?)…

Ik wilde zeggen, de Helson Shark Diver

image

Maar helaas vallen alleen de messing versies binnen je budget (deze is $600…)

1 like

Ik heb hier op het forum iemand heel wijs horen zeggen ‘budgetten zijn er om opgerekt te worden’ of iets dergelijks. En zo is het ook. Maar als ik nu al met een hoger bedrag kom, stijgen de suggesties exponentieel mee. :smiley:

1 like

Wees blij dat er niet meteen een Seadweller of Submariner naar voren werd geschoven. :joy:

3 likes

Om Sheldon Cooper eens te parafraseren: ‘It occurs to me that I could solve almost all my problems by obtaining more money’.

1 like

De beste man heeft voor 95% gelijk. :wink:

1 like

weet ik, maar bijna iedereen gaat er nu al vanuit dat TS hem morgen al wil :smirk:.
Ik benadrukte het alleen maar.

3 likes

:thinking:

Dat weet ik zo net nog niet. Ik kan me voorstellen dat bepaalde budgetten echt in steen gehouwen zijn.

Maar als jij dat zo zegt:

De Baltic Aquascaphe met stalen bezel. Op rubber ploft ie voor nipt boven het dubbele van je budget op de mat.

3 likes