Matthias? Aangenaam brn Rutger
Fijne dagen maat!
Matthias? Aangenaam brn Rutger
Fijne dagen maat!
Bwhaha Matthias waar komt dat nu weer vandaan?
Enfin aangenaam Bart
Goeie keus! En die 42mm CW draagt minder groot zo te zien aan je fotoâs vanwege de relatief slanke bezel.
Wijzers mooi, indices mooi, alles relatief understated, helemaal goed!
(bij die Longines Conquest cijfers moet ik soms denken aan gouden schakel-armbanden dragende 40+ ers met skinny jeans en één of ander druk ânautical embroideredâ polo/overhemd. âŠalhoewel Invictaâs in bi-color nog een niveautje meer daarin zijn.)
@RLS Ik had diverse 40mm modellen geprobeerd waaronder de Davosa Ternos en ondanks dat ik geen belachelijk grote polsen heb (net geen 17cm) vond ik de 40mm modellen toch te iel ogen om de pols.
Nu heb ik aardig wat horloges geprobeerd en had ik inmiddels de Steinhart in de winkelwagen staan, echter lees je daar veelal dat de keramische bezel het ook niet helemaal is qua leesbaarheid en dat de âengraved bezelâ op de 39mm een aanzienlijke verbetering zou zijn. Steinhart gemaild of de bezel van de 39mm ook naar de 42mm zou komen⊠wist men niet, 2 dagen later op hun instagram account dat die eerste week van Januari beschikbaar is (toen was ik dus ook wel even klaar met Steinhart).
In de tussentijd mezelf eens af gevraagd wat ik nou echt belangrijk vond en of de âhistorie van een merkâ me nou echt iets waard is. En om heel eerlijk te zijn, historie in deze prijsklasse zal me een rotzorg zijn. Het gros van de horloges in de prijsklasse waar ik in aan het zoeken was is voorzien van een ETA 2824-2 uurwerk, oftewel historie is leuk achter in de folder maar in werkelijkheid âmeer van hetzelfdeâ.
De CW daarentegen heeft 0 historische waarde maar wel een leuk verhaal van een stel vrienden die gewoon kwaliteit op de markt wilden brengen voor een betaalbare prijs.
Trident design vind ik wel geslaagd, de tekst op 9 uur waar menig liefhebber over valt vind ik persoonlijk wel wat hebben. Eens wat anders dan al het andere wat je ziet en de kwaliteit van de rest van het horloge is heel behoorlijk.
Juwelier waar ik gister de seikoâs achter liet voor een nieuwe batterij wilde hem graag eens van dichtbij bekijken en was âaangenaam verrastâ over de kwaliteit.