Sumo, Shogun, MM300 of Orient SD?

Thanx!

2 likes

Daar heb je een punt…

1 like

Probeer de rubber strap van Crafter Blue maar eens om een Sumo,prachtige fit.

1 like

Volgens mij was Eric een van de eerste. :innocent:

Woww dat is een heel mooi klokje

Ik heb een Sumo (blauw) en ik zeg je dat dit voor het geld, een winner is! Mooie curved lugs dus ligt heerlijk op de pols, zeer comfortabel.

Ik heb ook de Shogun (weliswaar de uitvoering met de X) en ook dat is een absolute winner. Fantastisch draagcomfort en een mat/brushed kast en band (alles titanium),dat vind ik erg mooi. Zeer licht ook. Wel twee maal zo duur dan de Sumo.

Ik vind de Oriënt SD ook prachtig maar is wel een beest hoor, moet je wel fikse polsen voor hebben. Schijnt geweldige value for money te zijn.

De MM heb ik nooit in het echie gezien, alleen achter glas.

2 likes

Klopt het dat de Shogun het kleinst draagt voor kleine polsjes?

1 like

Mmmm… ik denk het wel. Al draag de Sumo ook vrij klein door de curved lugs.

Voor de wat kleinere pols denk ik echter dat de Sumo een iets betere keuze is.

2 likes

Bedankt. Hm heb polsomtrek van 17.5/18 cm. Toch wel fors alsnog denk je?

Vind de ‘gouden’ Nato prachtig staan. Enig idee waar deze te krijgen is?
Bij voorbaat dank!

Nee ik denk dat de Shogun prima kan.
De Sumo zou zelfs ook kunnen.

Je zou ze beiden eigenlijk eens moeten kunnen passen.

Ja dat biedt toch wat hoopvolle perspectieven :slight_smile:
Geweldige duikers.

Voor jouw polsformaat liggen de mogelijkheden wat betreft de Sumo en de Shogun volledig open.
No worries

Jaa geweldige horloges, kan niet anders zeggen

Mijn pols meet ook 18cm, maar een horloge moet je echt passen, de Shogun “verdwijnt” als ik hem draag, de anderen voel ik de hele dag

“verdwijnen” niet al jouw horloge’s :joy:

1 like

Mijn pols is de Bermuda Triangle voor horloges

7 likes

Geweldig :joy:

Same here. Met kleinere polsen is de Shogun degene die je wilt…

2 likes

De OS300 is één brok kwaliteit, maar te groot en te zwaar voor mensen met een normaal postuur. Van de overgebleven Seiko’s denk ik dat ze kwalitatief even goed zijn, alleen het oog wil ook wat en daarom zou ik voor de MM300 kiezen, heeft net dat beetje extra. Daarbij een titanium sluiting met een makkelijke extensie die je kunt gebruiken als je pols wat opzet door warm weer of veel drank.

1 like

Eigenlijk is het heel simpel. De MM heeft de looks, de Shogun het draagcomfort en de Sumo heeft de beste value for money.

7 likes