Floris155

Floris heeft me perfect geholpen met een Cartier Quartz weer nieuw leven in te blazen en een Oris Chrono ETA7750 een Full service te geven. Wederom prima geregeld voor een nette prijs.
Leuk om aan de hand vd foto’s mee te krijgen wat er allemaal mis is/was met de uurwerkjes. Top vakwerk @Floris155 :ok_hand:

2 likes

Onlangs een vintage omega bij @Floris155 een grote beurt laten geven en direct daarna een Tissot compleet laten nalopen. Super service voor een hele nette prijs. Beide zijn weer in top conditie!
Gelijk weer een andere Tissot meegegeven voor wat werk.
Vakwerk door een vakman, Floris bedankt. :+1:t2:

1 like

Prisma leek eerst alleen een nieuwe batterij nodig te hebben, maar uiteindelijk was er toch een volledige service nodig. En dan maar meteen een nieuw glaasje, altijd handig.

Dit is allemaal vakkundig uitgevoerd en afgehandeld door @Floris155. Werkelijk waar volledig bombproof verpakt (zóveel tape en noppenfolie) kwam het vandaag terug. Erg blij mee

Nu nog een passende 20mm jubilee erbij zoeken:

2 likes

Onlangs brak de kroon van mijn Hamilton Khaki Navy Scuba af. Dan baal je uiteraard als een stekker…
De plaatselijke horlogemakers konden beide geen onderdelen aankomen omdat Hamilton onderdeel is van Swatch Group. Het enige wat ze konden was de Hamilton opsturen naar de fabriek, duurde ongeveer 6-8 weken met carte blanche…

Via mijn oproep op HF kwam ik in contact met Floris, contact ging soepel en kreeg sympathieke antwoorden van Floris. Binnen 2 weken na versturen kreeg ik mijn horloge per post terug binnen, zelfs met garantie als ik niet tevreden was. Voorzien van originele onderdelen en voor een super scherpe prijs. De betaling ging ook heel eenvoudig via een Tikkie.

Ohja… als extra service kreeg ik er nog een testbonnetje bij dat mijn Hamilton waterdicht was getest.

@Floris155 is vanaf nu mijn mannetje als er iets aan de hand is met mijn horloges. Hier kun je gerust heen.

5 likes

Idem hier, snelle turn-around en goed gedocumenteerd.

1 like

Floris heeft al eerder voor mij een horloge geserviced en ook nu weer een top prestatie neergezet. Ondanks zijn volle agenda toch weer heel snel mijn horloge terug, die nu weer vele jaren mee kan.
Floris je bent een topper.

1 like

Ook hier een zéér goede ervaring met Floris.
Goede, duidelijke communicatie en dankzij deze vakman werkt mijn Bullhead weer als nieuw.
Floris, bedankt !!

2 likes

Lastig om iemand te vinden die aan mijn skx007 wilde werken maar Floris heeft hem weer keurig en snel opgekalfaterd. Heel erg blij mee en kan nu weer lekker gedragen worden!

Volgende horloges gaan zeker weer naar Floris. Toppie!

1 like

Ik heb al een aantal horlogereparaties en services laten uitvoeren door Floris. Steeds naar volle tevredenheid!

1 like

Was opzoek naar een stift voor een oud handwindertje. Kreeg een reactie van Floris dat hij deze wel nieuw had liggen voor een paar euro.
Goede communicatie goed verpakt en supersnel op de mat! :+1:

1 like

Speedy reduced door @Floris155 onder handen laten nemen. Uurwerkrevisie en plaatsen nieuwe hesalite.
Prima communicatie en afspraken, aanrader!

1 like

Wederom een prettige ervaring met @Floris155 bij onderhoud aan een chrono met Valjoux 7734 caliber. Prima werk geleverd met servicen, afregelen, verlengen kroonas en plaatsen nieuw plexi.

1 like

Ook een pretige ervaring met @Floris155. Heeft een quartz en automaat geserviced. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en de horloges lopen weer goed. :ok_hand: Ben erg blij met de horloges weer.

2 likes

Nog een positieve ervaring hier. Floris levert goeie kwaliteit werk :+1: Tot de volgende keer zou ik zeggen. :sweat_smile:

1 like

Altijd positief bij @Floris155 .
Er ligt bijna altijd wel iets uit de collectie :joy:

Niet alleen top voor het servicen van een uurwerk maar levert ook super strak polijst werk af.

En tegenwoordig kan je natuurlijk ook bij hem terecht voor gave bandjes :grin:

1 like

2 horloges opgestuurd naar @Floris155 voor kleine check up en polish up. Keurig op de hoogte gehouden en nog een gaaf bandje aangeschaft. Wat mij betreft helemaal top! Thanks!

2 likes

Onlangs een horloge terug gekregen van Floris. Floris is professioneel, niks is te veel! Resultaat van mijn horloge mag er zeker wezen!

2 likes

Wederom 2 horloges naar @Floris155 opgestuurd en alles helemaal top uitgevoerd. Tussentijds op de hoogte gehouden en vlot weer retour. Tot de volgende keer weer!

1 like

Mijn speedmaster band 1499 technisch laten reviseren door Floris en enkele Omega springbars bijgekocht.
Alles is snel en correct verlopen.

1 like

Mijn horloge is dankzij Floris weer in nieuwstaat gebracht én getest op waterdichtheid. Fijne communicatie ook!
Binnenkort nog 2 horloges zijn kant op voor een opfrisbeurt. Heel erg bedankt :ok_hand:t3:!

3 likes