Super ervaring met Floris155 !

Floris heeft me perfect geholpen met een Cartier Quartz weer nieuw leven in te blazen en een Oris Chrono ETA7750 een Full service te geven. Wederom prima geregeld voor een nette prijs.
Leuk om aan de hand vd foto’s mee te krijgen wat er allemaal mis is/was met de uurwerkjes. Top vakwerk @Floris155 :ok_hand:

2 likes

Onlangs een vintage omega bij @Floris155 een grote beurt laten geven en direct daarna een Tissot compleet laten nalopen. Super service voor een hele nette prijs. Beide zijn weer in top conditie!
Gelijk weer een andere Tissot meegegeven voor wat werk.
Vakwerk door een vakman, Floris bedankt. :+1:t2:

1 like

Prisma leek eerst alleen een nieuwe batterij nodig te hebben, maar uiteindelijk was er toch een volledige service nodig. En dan maar meteen een nieuw glaasje, altijd handig.

Dit is allemaal vakkundig uitgevoerd en afgehandeld door @Floris155. Werkelijk waar volledig bombproof verpakt (zóveel tape en noppenfolie) kwam het vandaag terug. Erg blij mee

Nu nog een passende 20mm jubilee erbij zoeken:

2 likes

Onlangs brak de kroon van mijn Hamilton Khaki Navy Scuba af. Dan baal je uiteraard als een stekker…
De plaatselijke horlogemakers konden beide geen onderdelen aankomen omdat Hamilton onderdeel is van Swatch Group. Het enige wat ze konden was de Hamilton opsturen naar de fabriek, duurde ongeveer 6-8 weken met carte blanche…

Via mijn oproep op HF kwam ik in contact met Floris, contact ging soepel en kreeg sympathieke antwoorden van Floris. Binnen 2 weken na versturen kreeg ik mijn horloge per post terug binnen, zelfs met garantie als ik niet tevreden was. Voorzien van originele onderdelen en voor een super scherpe prijs. De betaling ging ook heel eenvoudig via een Tikkie.

Ohja… als extra service kreeg ik er nog een testbonnetje bij dat mijn Hamilton waterdicht was getest.

@Floris155 is vanaf nu mijn mannetje als er iets aan de hand is met mijn horloges. Hier kun je gerust heen.

4 likes