Supercar blondie laat absurde investeringen zien

Supercarblondie misschien dat een enkeling haar kent. Woont in een rijke oliestaat en heeft belachelijk dure autos die ze showt. Een van de influencers die het goed voorelkaar heeft. Maar zoals in het filmpje te zien investeerd ze ook in horloges. Iets waar veel liefhebbers terecht niks mee hebben en ook vaak aangeven dat horloges een slechten investering zijn. Maar op dit niveau is het andere koek. Let op hoelang ze zegt dat ze heeft moeten zoeken voor een van de zeldzame Rolexen dan zijn er op dit forum denk ik enkelen die uit jaloezie/frustratie de hele huiskamer overhoop halen. Op dit speelveld is investeren in horloges toch een beetje lonend ookal zou het rendement op andere plekken denk ik hoger kunnen zijn.

5 likes

de cameraman

3 likes

Speculeren

5 likes

Zo zie je maar weer wat je met hard werken kunt bereiken

7 likes

Zij heeft natuurlijk een groot voordeel… is toch relatief bekend en heeft genoeg “zakgeld”!

De Tag Heuer heeft ze gekregen… die andere horloges weliswaar gekocht, maar waarschijnlijk ook “gekregen” omdat ze toch bekend is. Maar een indrukwekkende collectie!

1 like

Als je kan kopen wat je maar wil, is de fun er af.

Dit soort collecties doen mij niks. Ik ben veel “jaloerser” op een uitgebalanceerde collectie van 3 degelijke horloges dan op dit horror vacui.

7 likes

Nee hoor. Wil ik ook wel.

3 likes

Dat weet ik wel zeker. Bekend fenomeen hier op het forum. Helaas…

En toch hè. Zulke video’s maken is hard werken. Ze heeft een enorm bereik. Mensen (mannen?) kijken graag naar haar omdat ze niet onknap is en praat over toys for boys. In die zin verdient ze elke cent die ze ermee binnen harkt. Ik maak me sterk dat ze gewoon op eigen kracht alles kan kopen wat ze wil. Ik bewonder dat en gun haar haar succes.

Deze collectie is voor ultieme bling, net als haar autocollectie. Zelfs met haar budget zou ik tot een andere collectie gekomen zijn. Maar wie ben ik? Good for her!

4 likes

Zulke video’s maken is hard werken.

Zeker.

Ik denk dat de Pakistaanse slaven die haar oliestaatje hebben opgebouwd opgelucht adem halen dat er nog mensen zijn die het zwaarder hebben.

18 likes

Ik reageerde niet op de opportuniteit van haar geldsmijteritis of de morele implicaties daarvan. Ik reageerde op een sentiment tussen de regels door van andere reacties die haar ontegenzeggelijke prestatie onderuit trachten te halen. Zoals:

Zakgeld krijg je van je ouders. Ze heeft 7,8 miljoen abonnees, dat vertaalt zich met slimme marketing in een inkomen van ca. $ 7,8 miljoen. Bekendheid heeft ze zelf verworven door vlotte video’s te maken.

Ik weet niet wat ze persoonlijk te maken heeft met de aziatische en niet te vergeten afrikaanse slavernij in de UAE, of over haar morele standpunten in dezen.

5 likes

Zat letterlijk niets bij wat ik zou dragen. Wat ik niet goed begrijp is de vulgariteit van dit soort nieuw geld. Het zijn luidruchtige mensen met petten, godbetert, en sportkleding die verschrikkelijk lelijke alles kopen. Met lelijke alles bedoel ik lelijke auto’s, lelijke sieraden (inclusief horloges) en lelijke kleding. En dat er dan volk is wat het bekijkt. Zo vreemd.

Ik verlang terug naar de tijd dat zendtijd voorbehouden was aan de elite. Die dat dan in een pak deed.

20 likes

Gelukkig mag je zelf bepalen, in deze tijd waarin video niet voor je bepaald wordt maar on demand is, of je naar luidruchtige mensen met petten en lelijke auto’s en horloges kijkt. :slight_smile:

Ok, dus op zure “hoofd boven het maaiveld” reacties.

Klopt dat dat nergens voor nodig is. Ik gun het kind haar kist vol weelde.

1 like

Ik gun iedereen een bestaan met een besef dat materiële zaken relatief zijn. Al zou je in dit geval zelfs kunnen zeggen dat ze haar bestaan bekostigt met bewegende plaatjes van die kist vol weelde. Het is haar baan. Zucht.

1 like

Cool , prachtige collectie

Ik ook. Maar maak er dan een Doolittle project van. Want die kist met horloges zou ook door kleinere Cartiers, JLC’s, wat kleinere Rolexen en misschien zelfs een Vacheronnetje of zo bevolkt kunnen worden, nietwaar? Als je daar dan een fatsoenlijke outfit aan koppelt en een oude range rover of zo… Misschien iets met rijlaarzen, een pijp en een tartan sjaal of zo. :slight_smile:

Oud geld. Da’s de stijl die je ambieert.

4 likes

Ja, want “vroegah was alles beter” :wink:
Niet zeggende dat ik het daarmee met de stijl eensch ben.

Ok iedereen is weer vriend, back on topic.

Ik mis een Lange of een F.P. Journe.

In haar stijl zou ik binnen de obligate PP range dan voor deze gaan:

Tja, niemand beticht haar van goede smaak. Ik ook niet. Maar het zou inderdaad leuker zijn dit draadje voort te zetten met wat wij als horlogeliefhebbers aan de pols en in de doos zouden hebben met een budget van 2 miljoen, ipv de obligate zure en seksistische k-opmerkingen.

Luie_perfectionist trapt af, ik zou al m’n grails kunnen bekostigen met minder dan 4% van 2 miljoen dus ik doe nauwelijks mee :wink: