Supercar blondie laat absurde investeringen zien

Mooie uitdrukking! Horror vacui! Thanks :smiley:

1 like

Dit is precies wat je koopt als je heel snel heel veel geld verdient. Niks mis mee, ze is gek van deze horloges, haar keuze, haar geld. Ze is er enthousiast over, dus prima! Alleen jammer dat dit soort merken volledig besmet zijn met “investment value”. Trekt natuurlijk wel kijkers.

Ik kijk wel eens naar haar filmpjes op YouTube. Ik vind haar wel sympathiek overkomen. Ze liet haar kijkers in zo’n filmpje eens achter de schermen kijken. Ze heeft 14 (!) man personeel om die YouTube filmpjes te maken.
In een recent filmpje maakt ze een rondreis in Zwitserland in een vette Porsche, laat daar ook weer superlatieven aan rijkdom zien en maakt haar eigen horloge.
Overigens, de meeste over-the-top auto’s op haar YouTube kanaal vind ik helemaal niets. Er zitten echte wanproducten tussen.

1 like

Mooie collectie. Vooral omdat ze begint bij de tissot.
Vraag me wel af in hoeverre ze de horloges, buiten de geldwaarde om, waardeerd. Redelijk basic informatie vanuit die gast werd afgeschilderd als moeilijke wiskundige formules… beetje jammer maar ieder zijn ding.

2 likes

Precies vraag ik me ook af… in zo’n wereldje moet je gewoon zo’n ding om je pols hebben en zon collectie, immers dat hebben ze (bijna) allemaal.

3 likes

Dit soort ‘goede investering collectie filmpjes’ voed de overdreven vraag/run op bepaalde merken horloges alleen maar voor mensen die er eigenlijk niks om geven (en de simple ziel die in Amerika een extra creditcard neemt om een Rolex voor $ 3000 te kunnen flipperen, want he… rendement!).

Ik persoonlijk kijk dit soort filmpjes niet, ik hou van mooie auto’s, boten en horloges maar aan sommige filmpjes (titel, front, en account YT-er) zie je al direct wat voor stempel het krijgt/heeft. Simpelweg overdreven gedoe

2 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::rofl::rofl:

1 like

die supercarblondie heeft een beetje een bonnie st. clair gehalte met die pet continue op der hasses.

1 like

:sweat_smile:. Over een paar jaar lijken ze waarschijnlijk sprekend. Kun je een rainbow daytona om je pols hebben… maarja.

csm_Supercar-blondie-tv-show-8-maart_dbd4a6c12a

7 likes

Of ze het op eigen kracht verdiend heeft betwijfel ik niet. Maar waarom zo expliciet kwantificeren wat het waard is? Waarom moet de waarde genoemd worden? Dat impliceert m.i. dat het haar niet om de horloges gaat, maar om het geld dat het waard is. Het heeft een hoog “kijk mij, ik ben rijk”-gehalte. Had het een hoger “kijk mij, ik ben een liefhebber”-gehalte, dan was het een compleet andere video.

Ik kan begrijpen dat andere mensen video’s maken waarin haar collectie in geld uitgedrukt wordt, maar zodra je dit zelf gaat doen…. Naah, dan ben je mij kwijt.

4 likes

Smaak is duidelijk niet te koop… ongeïnspireerde verzameling met voornamelijk de “usual suspects” in de meest wanstaltige uitvoeringen. Hoe iemand bedenkt dat 4 daytonas onderdeel uit maken van een gebalanceerde collectie.
Maar het is zoals Fate al eloquent verwoordde. Als zij er maar gelukkig van wordt!

4 likes

Niet mijn smaak.

Waar hebben jullie het over joh?!
Denk dat ik een prima match ben voor deze blonde dame. Want die snapt daar ook vast niks van.

Zou ze vallen op rosé?

10 likes

“Revealing My $2,000,000 Watch Collection!”

Zucht … was ik maar blond, mooie bos hout voor de deur, en lekker kunnen lullen op beeld.
Wellicht zou ik wat anders doen met zo veel geld.

Maar op deze manier is de ROI dubbelop, en kan ze …

Hoe zat het ook alweer?
Oh ja, met geld maak je geld.

En in tegenstelling tot heel veel op dit forum, ja ik zou haar …

Was dit bij de juwelier? Dat de stickers er nog op zitten.

Ja. Is alleen om indruk te maken.

3 likes

Wat ik een beetje heb met al die influencer YouTube sterren die into horloges zijn is dat ze echt de meest ordinaire horloges hebben en ook allemaal de zelfde. Al die gouden AP klokkies, met diamand bevuilde Daytonas en Richard milles en Jacob en Co’s. Zie Er zelden een tussen zitten die echt een liefhebbers smaak heeft en daaruit is gaan verzamelen. Het meest classy wat die mensen hebben zijn gecompliceerde pateks en dat omdat die duur zijn.

Denk dat naast echte watch channels enkel Mr Wonderful (Kevin o’leary) nog een van de weinige is met een aardige set met jaloersmakende klokken heeft. Al heeft hij ook meer dan genoeg van die ‘rappers klokjes’ zoals ik het maar even noem. Maargoed, als je een paar honderd dure horloges heb zit er waarschijnlijk wel wat moois tussen.

John Mayer wellicht? Niet echt een Youtube influencer tho haha.

1 like

Heb je al zijn Daytona’s met steentjes gezien? :grin: Maar goed hij is wel een echte verzamelaar / horloge nerd.

Ik dacht niet dat ik het complete filmpje zou bekijken. De dame is sympathiek, weet duidelijk wat ze doet, maar is geen horlogeliefhebber/ster. Van de horloges waren er meer exemplaren die mooi/leuk waren dan aanvankelijk ingeschat. Toch ook een tiental die ik totaal niet zou willen, tenzij je zwemt in het geld en het enkel als investering ziet.

Kijk hier eens. Dat zijn horlogeverzamelaars waar je nog eens mee thuis kunt komen.

Ik zag het even niet in de 20 seconden dat ik door haar flauwe filmpje heen zat te klikken, maar noemde Blondie Laurent Ferrier of Rexhep Rexhepi ook?

Het moet gezegd: Ik vond het jammer dat niemand Shapiro noemde. Wel cool dat Holthinrichs een mention kreeg.

1 like