Supercar blondie laat absurde investeringen zien

Gaat bij haar vast lukken :+1: :ok_hand:

Heerlijk, een zootje oude sikkeneurige zelfverklaarde horloge ‘liefhebbers’, die gaan bepalen wanneer iemand anders een liefhebber is :joy:

13 likes

Misschien goed om ook even het filmpje van Swiss Watch Gang te bekijken:

Dat geeft een iets genuanceerder beeld. Haar eigen filmpje is wel weer nadrukkelijk op haar eigen publiek gericht (wat ook logisch is…).

3 likes

Ik hou er ook niet van, zowel pochen als diamanten, maar kan het op sommige horloges wel waarderen. Zoals jou Tudor bijvoorbeeld, lekker subtiel dat is juist gaaf. Helemaal vol mij niet gezien maar gelukkig smaken verschillen en ook al vind ik het niet mooi kan ik het wel tof vinden bij een ander.

Ik hou meer van “under the radar” watches en daar valt Rolex meestal niet onder :sweat_smile: maar kan een aantal modellen zeker waarderen!

1 like

Wil je haar mobiel nr?? geef lekker toch niet :slight_smile:

Compleet andere toon deze video.
Erg prettig ook hoe ze uitleggen dat haar carrière nogal self-made is (en dat je blijkbaar 20 pax nodig hebt voor zo’n autofilmpje)

1 like

Horloges en investeren is voor mij geen match…

1 like

Bij dit model zou een Smiths Everest dan weer niet verkeerd staan.

Ik heb nog nooit eerder filmpjes van haar gezien. Ze komt op mij op het eerste gezicht ordinair over, hoog blond, haar kleding, enz. Maar ze straalt een echt oprecht enthousiasme uit over de auto’s. Een echte patrolhead, iemand die het waardeert dat de logo’s handgeschilderd zijn en geen stickers.