Superocean heritage '57 limited edition a103701a1b1a1

Beste mensen,

Ik heb me ingeschreven voor een SUPEROCEAN HERITAGE '57 LIMITED EDITION. Ik zou graag eens willen inversteren in een horloge aangezien het geld op de bank niets meer waard word.

Mijn vraag is dus ook of jullie verwachten dat dit horloge in prijs zal stijgen? Ik moet dit weekend namelijk beslissen of ik hem wil of niet. En er word verwacht dat ik dan een aanbetaling doe. Om er zeker van te zijn dat ik er een heb.

Graag hoor ik jullie mening hierover.

Thanks alvast voor de reacties!

3 likes

Bah.

Bah.

Maar puik idee Jeffrey. Ik zou al het geld in nieuwe Breitlings steken als ik jou was.

16 likes

image

5 likes

Serieus antwoord: nieuwe Breitlings schrijven meestal veel af.

Je maakt veel meer kans met een vintage Rolex of Speedmaster uit 1986!

7 likes

Je zult vast wel begrijpen dat er 1000 betere manieren van investeren zijn, maar natuurlijk maar weinig leukere :grin:

Breitling kruipt qua populariteit langzaam uit een diep dal, maar om nu te gaan investeren in Breitling lijkt me wel een erg grote gok.

4 likes

Vet, ik ook. :tada:

Ik heb al een toezegging van @Drebin dat hij hem voor iets boven list van me overneemt als ik hem zat ben.

7 likes

De nieuwe Breitling Superocean Heritage '57 is een aanfluiting van je welste. Daarnaast is een nieuwe Breitling nooit een goede investering. De horlogemerken die in aanmerking komen om in te investeren zijn Rolex, Rolex en nog eens Rolex en verder bepaalde modellen van Audemars Piguet en Patek Philippe. Succes! :sunglasses::+1:

2 likes

Hee je kunt ook blij voor iemand zijn met zijn nieuwe aanwinst he?

9 likes

Laat maar. Jij mag hem niet meer kopen.

3 likes

Het gaat hier over het investeringsgedeelte van de aankoop.
Dit is geen topic over een nieuwe aankoop omdat ts verliefd op dit horloge is

1 like

Ik koop hem niet als investering.

3 likes

Precies dit :point_up_2:

1 like

Dan ben ik wel blij voor jou, en feliciteer je met dit mooie horloge.
In tegenstelling tot velen hier vind ik veel nieuwe Breitlings erg mooi.

1 like

Dit horloge moet je alleen kopen als je hem mooi vind. Lijkt me geen goede investering.

5 likes

To Breitling or not to Breitling…

• To Breitling :moneybag:
  • Not to Breitling :money_with_wings:
  • Ik hebt een Breitling en kon geen Engels :man_farmer:

0 stemmers

“kon” geen Engels?

5 likes

Ik ben wel fan van Breitling, maar heb ze nooit gekocht als investering…

Ik hou persoonlijk meer van de oudere modellen…

Ik zou hem ook niet kopen als investering…

1 like

Investeer in de liefde. Investeer in jezelf. Investeer in vastgoed, je buurvrouw of aandelen. Maar hoe haal je het in je hoofd om te investeren in een Breitling?

5 likes

Kennen, konnen, kunnen… :smile:

1 like

Aardappel, eerappl…

2 likes