In topic: vind je hem mooi, moet je hem kopen. Doe je het voor de investering dan moet je niet bij Breitling zijn. Je hebt het eerste dikke verlies al te pakken op het moment dat je hem om de pols doet.
Dan heb je mijn buurvrouw nooit gezien, dan is investeren in een Breitling nog altijd beter hoor…
Doen! Deze wordt echt dik geld waard over een jaar of 2
Als jij die mooi vindt; kopen!
Verder is alles al geschreven betreft waarde en investering maar ja, je weet het nooit.
Als je hem niet mooi vindt koop dan een Rolex
Succes met je beslissing.
Als Breitling fan, en ja ik heb er best een boel gehad, helaas stijgt de waarde niet.
Heb al een Rolex, maar wil graag een horloge erbij, en deze sprak me wel aan
Dan moet je hem gewoon kopen!
Als ie binnen is ga ik de nieuwe Chronomat ook bekijken; -
Het gaat dus om de “colorfull variation” uit die serie?
Ik heb geen glazen bol, maar als investering lijkt me dit niet verstandig.
Alleen doen als je hem leuk vindt.
Koop dit voor list dan kun je wat verdienen anders lekker in de aandelen steken of een beleggings pandje kopen.
Moet meteen aan zoiets denken. Ze zijn wel echt de weg kwijt daar in Grenchen…
Die FM is stiekem best een geinig ding - de urenwijzer springt na elk heel uur, 5 uur verder.
Maar echt, ga geen nieuwe Breitling kopen als je wilt dat-ie in waarde stijgt.
Investeren in een horloge is op zich al niet zo’n heel geweldig idee. Als het Breitling moet zijn, ga dan voor een vintage Navitimer of Cosmonaute, dat lijkt in ieder geval waardevast (en je hoeft er geen negatieve rente op te betalen )
niet mee eens, een sportklok van Rolex en of een Datejust is een prima investering.
Breitling van een paar jaar oud blijven idd stabiel in prijs, maar dat heb je wel minimaal de helft afgeschreven.
Dat is geen vintage…
Als jij de Breitling mooi vind, koop hem!
Wil je investeren? Dan niet in Breitling… hooguit Rolex, Patek of AP… maar ik denk AP is ook geld verliezen!
Dus hooguit Rolex… Maar waarom niet beleggen??? Dat is, denk IK, de beste optie! Horloges is toch altijd onzeker! En Breitling helemaal!
Op zich geen gek idee om hierin te investeren. Vaak zijn het de aparte horloges die in loop van de tijd in waarde toenemen.
Als je hem kunt waarderen, kopen, dragen, en de droom in leven houden dat die over 10 jaar 50% meer waard is dan het aanschafbedrag. Het kan! En zolang jij plezier beleeft aan het idee, win je sowieso.
Natuurlijk heeft het verleden bewezen dat investeren in Breitling (meestal) niet goed uit pakt. Anderzijds heeft niemand de glazen bol om dit voor de toekomst te voorspellen.
Of n nieuwe Snoopy Speedy
Hmm aandelen is op het moment ook niet een goed idee. Vriend van me is al heel veel kwijt
Als je wil investeren koop een Invicta 1953, is in een paar weken tijd gestegen van €95 naar €500 meer dan 500%
Als dit zo doorgaat worden ze duurder dan dat pauper rolex
Haha goed tip idd!
Kom er dan ook een naamsverandering naar @Invicta1986?
Hij is nog vrij