Superocean heritage '57 limited edition a103701a1b1a1

Ik kocht een jaar oude helemaal gave Breitling Superocean Heriotage voor 3000 euro, dus ze zakken best wel snel in waarde.

Maar gewoon kopen hoor, als jij deze mooi vind

1 like

Koop hem niet uit emotie maar omdat je hem mooi vind. Doe dit ook met een Rolex!

Geniet ervan en het is een leuke bijkomstigheid dat je er misschien iets op verdiend in de onbekende toekomst. Daarnaast zijn snelle flipperaars die alleen het woord Rolex kennen ‘bang’ om hun geld te verliezen
zij gaan voor veilig! LEEF en schrijf herinneringen!!

11 likes

Mooi gezegd!

1 like

Haha nope helaas niet

1 like

Zoiets?

Fixed that for you. Het is niet mijn kop thee, maar het is tenminste niet de zoveelste standaard zwarte duiker. Ik vin het wel wat hebben dat ze dit doen.

Nee, maar zoals elke voorspelling is het giswerk gebaseerd op precedent.

Ik ben erg benieuwd. Wil hem ook gewoon gaan dragen. Alleen heb ik al eens een breitling gehad en die schreef dus 3k af in 2 jaar tijd. En dat vind ik dan wel een beetje zonde van het geld

Het is niet eens een echte duiker, maar doet alsof. 100 meter water resistant en geen screw in crown :sweat_smile:

1 like

Buiten de (highly overpriced VJ7750) Navitimer en een enkele vintage is Brietling een veuls te dure en opzichtige k#tklok, zo DAAR! :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Oké, grappig dat je dat vind.

Een stalen datejust en rammelband is dat niet? :rofl:

3 likes

Kun jij me de plaats aanwijzen in de ISO 6425 standaard voor duikhorloges waar de eis voorkomt dat je meer dan 100m WR en een schroefkroon nodig hebt? Ik zal je helpen, hier heb je de link:

Voor de oplettende burger, de enige punten van kritiek vis a vis de ISO standaard zijn dat ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat de secondenwijzer geen lume heeft, en dat de bezel bi-directioneel is. :slight_smile:

Nou nou, laten we dat eens niet gaan doen. Ik moest op m’n tong bijten, maar het is me gelukt.

2 likes

Waarom denk je dat ik nooit een DJ heb aangeschaft
 :wink:

Maar Rlx is economisch by far de meerdere tov Breitling hoor :grin:

1 like

Succes! Zoals met alle “investeringen” kun je ook geld verliezen.

Maar wie niet waagt

Anyway dit is een horlogeforum en geen horlogeinvesteringsforum.

1 like

Hear, hear!

Nee snap ik. Maar mag het wel vragen toch? Verhandel toch nix

Ik zou het niet doen. Grappig hoor, die vrolijke kleurtjes. Ook lekker bij de tijd met de LHBT-cultuur, maar over een paar jaar is het alleen maar Black Lives Matter. Ik zeg: go black :sweat_smile:

Haha. Heel goed argument!

@rlc is dus een waar visionair.

afbeelding

1 like

Daar ben ik wel van overtuigd. De horologische ladder zijn veel mensen al afgevallen, maar hij weet zich nog altijd staande te houden en is verheven boven de horlogeplebs :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

It’s lonely at the top

2 likes

:rofl: :+1:t2: