Waarschijnlijk is het hier vloeken in de HF-kerk, maar een willekeurige Rolex heeft beter z’n waarde gehouden dit jaar dan menig aandeel. Alleen probeer eens wat rendement van je horloge op te nemen…
Dat wordt toch afscheidnemen van dat schitterende horloge dan.
Inderdaad, dat is zeker zo. Maar het zou mooi zijn als je een horloge koopt die je mooi vind ook zijn waarde nog een beetje weet te behouden.
Een nieuwe Breitling kan je kopen als je wat geld kan missen, kan je dat niet koop dan een Rolex. Zo heb ik een Sub om het verlies op mijn Navitimer te compenseren.
Na het afrekenen had ik er al een explorer aan verloren…
Boeie want ze is zooooooooooooooo mooi.
Is dit.meteen een reden om alweer een plaatje te droppen?
MOOI, doen ik dat toch gewoon ff op deze vroege ochtend.
Al hou ik mij er niet mee bezig verwacht ik wel dat deze Breitling over heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel jaren zowaar zijn aanschafwaarde zou kunnen gaan overstijgen .
Tegen die tijd zal deze eruit zien als een intensief gedragen gouden klomp
Hopen op een prijsstijging van een Breitling is als hopen dat MVV komend seizoen Europees voetbal zal spelen ️
Eens.
Is voor elk merk zo, anders was t spelletje voor investeren wel heel gemakkelijk ineens.
Soms is de inschatting niet heel moeilijk , maar dat gaat dan om niet exht om je van het bedragen.
Waardevastheid is een meer overzichtelijk gebeuren.
Ik hou me er iig niet mee bezig, kan deze hobby niet zien als investeren . Gewoon kopen wat mooi is, onbelangrijk wat de prijs na het pinnen doet. Shinen moet je ermee!
Koop dat een lap grond oid, daar heb je meer zekerheid en meer rendement .
Maar ja, ik vraag me ook af wat ik er zou gaan verliezen aan…
Als je m mooi vind en je hebt de centjes, gewoon doen.
op C24 staan ze zo vanaf 5/6K voor de LBTHIQ± uitvoeringen. Uit ervaring kan ik zeggen dat Breitling en investeren niet echt samengaan ( op sommige modellen na ) ik zou hem om die reden dan ook niet kopen, ik zou hem wel kopen omdat ik hem mooi vind.