Svennos

Heb als verkoper prima zaken gedaan met @Svennos , snelle communicatie en gezellig over de hobby gepraat. Aanrader!

1 like

Bandje gekocht van @Svennos naar volle tevredenheid.

1 like

Mooi horloge overgenomen van @Svennos . Omdat ik na aanschaf pas realiseerde dat ik op vakantie ging heeft hij hem even vastgehouden tot ik weer thuis was. Goed verpakt, goede service en horloge perfect volgens beschrijving.

Sven super bedankt!

1 like

Vandaag in overleg met @Svennos( Sven) zijn plannen voor een Sinn 856 getorpedeerd: eerst gaat ie met de Marathon Tsar Mini aan de slag. Vlotte deal gemaakt, als koper aan te raden :+1:

1 like

Andermaal een positieve ervaring met @Svennos, vandaag hem blij gemaakt met een vrolijke GMT. Meteen kennis gemaakt toen hij hem ophaalde, leuke deal, iedereen blij :+1:

2 likes

Wederom een horloge gekocht van Sven. Hele prettige communicatie, supergoed verpakt, precies zoals beschreven ontvangen, op en top betrouwbaar.

@Svennos ik ben er erg blij mee, bedankt!!

1 like

Hele mooie Colareb van @Svennos overgenomen.
Bandje is gewoon ‘brand new’… Tnx voor de tip Sven!
Hier Kun je met een gerust hart kopen, aanrader👍

2 likes

Heb een bijzonder horloge van @Svennos mogen overnemen. Bedankt voor de fijne deal en het zeer snel versturen van het pakket. Super!

1 like

Mijn voormalige grail met toch wel met wat pijn in mijn hart verkocht aan Sven. Gelukkig hadden we al 2 eerdere koop- c.q. verkoop ervaringen met elkaar gehad en heb ik Sven leren kennen als een echte liefhebber als ook een erg prettige persoon. Blij dat mijn kleine Prins zo goed terecht is gekomen.

Super communicatie, soepele deal en ik hoop oprecht dat @Svennos er heel veel plezier van heeft :+1:

4 likes

Zonet een horloge van @Svennos ontvangen. Perfecte staat zoals omschreven. Vlotte communicatie en goed verpakt met snelle verzending. Aanrader! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Svennos. Reageert vlot en is enorm vriendelijk. Zeker een aanrader. :muscle:

2 likes

Horloge verkocht aan @svennos.
Correct, hartelijk en betrouwbaar. Zeer aan te raden. :ok_hand:

3 likes

Horloge gekocht van Svennos!
Super service, hield hem even voor me vast! Opsturen voordat ik hem over kon maken.

HF zoals het hoort!🖒🖒🖒

1 like

Vandaag Sven zijn Oris Sixty Five binnen gekregen.
Deze gisteren na 2 PBtjes van hem overgenomen, zo snel kan het gaan in NA land :wink::+1:
@Svennos, bedankt voor de duidelijke uitleg en de snelle verzending :ok_hand: Topper

3 likes

Vandaag een horloge overgenomen van @Svennos. Het horloge zag er onberispelijk uit en Sven is gewoon een heel aardige kerel waar je prima zaken mee kunt doen. Goede communicatie vooraf en hij komt zijn afspraken na.

3 likes

@Svennos is okay Ole Ole…

ik heb een Nomos bandje over genomen. Zeer correcte afhandeling. Top verkoper uit het beste HF hout gesneden.

:hugs::hugs:

1 like

Horloge overgenomen van Sven @Svennos. Prima deal, prima contact, snel verstuurd. Kortom zeer tevreden. Dit is er zo eentje met wie ik blind zaken zou durven doen. :+1:

1 like

Heb een aantal bandjes overgenomen van @Svennos. Hij reageert snel en het verliep erg soepel. Kreeg netjes een berichtje toen het op de post ging. Aanrader. :+1:t3:

1 like

Bandje overgenomen van @Svennos …Snel geregeld en een mooi bandje voor mij erbij! :smiley:

Bedankt! :+1:

1 like

Sven heeft mij ontlast van mijn Squale 1521 en deze heeft dus een fijn plezierig nieuw onderkomen gevonden. Top Sven :+1:

2 likes