Svennos

Vanmiddag een prachtige Constellation overgenomen van @Svennos. Contact verliep soepel en hebben even fijn over horloges kunnen praten. Dat is leuk zaken doen!

2 likes

Zojuist heeft @Svennos mijn Black Bay opgehaald.

Goed contact en leuk gesprekje gehad.

Topper!

3 likes

Een Hamilton khaki mechanical van Sven overgenomen. Deze werd snel en goed verpakt opgestuurd. Een eerlijke en vriendelijke kerel, zou zo weer iets van hem kopen :+1:t2:

Naar volle tevredenheid een horloge gekocht van Sven. Fijne communicatie, leuk gesprek bij de persoonlijke overdracht :ok_hand:t2:

1 like

Altijd fijn om van een betrouwbaar HF lid een horloge te kopen zo ook nu weer.
Vlotte deal overeengekomen, uitgenodigd bij Sven thuis om het horloge te bekijken en was precies zoals beschreven.
Aanrader dus om met Sven zaken te doen! Nogmaals bedankt @Svennos

2 likes

Vandaag weer een horloge verkocht aan @Svennos. Niet voor het eerst, dus ik wist dat dat weer een uitstekende en prettige transactie zou worden. Sven is een aanrader. :ok_hand:

4 likes

Horloge overgenomen van @svennos. Perfecte communicatie en horloge was al verstuurd voordat het geld op zn rekening stond. Top deal.
Horloge ziet er ook nog eens uit als nieuw.
Echt een prima kerel om zaken mee te doen.

3 likes

Fijne en soepele deal gedaan met Sven! Dank Sven, veel plezier met de Globemaster! @Svennos aanrader!

1 like

Hi,

Vanavond een horloge van @Svennos overgenomen. Erg prettige ontvangst, gezellig gesprek en een prima deal met dito communicatie vooraf. Ben er erg blij mee en zou zo weer wat van @Svennos overnemen. Aanrader dus!

Groet, Vincent

1 like

Van @Svennos heb ik zijn Constellation c-shape overgenomen. Sven is absoluut een aanrader om zaken mee te doen. Hij heeft het horloge een tijdje voor me vastgehouden zodat ik eerst een ander horloge kon verkopen. Hij reageert snel en is vriendelijk. Gewoon een erg fijne deal dus. Dank je, Sven.

3 likes

Gisteren aankoop afgehandeld met Sven @Svennos en daarmee een mooie Omega Speedmaster Professional Moonwatch in bezit gekregen.

Prettige communicatie, vlot en zeer vriendelijk.
Was prettig zaken doen Sven!:+1:t2:

5 likes

Vandaag terugkoppeling gehad van Sven @Svennos dat hij mijn Doxa goed ontvangen heeft.
Super aardige contact, zeer correcte communicate en snelle betaling.
Ik kan hem als koper aanbevelen!

Dank nogmaals voor je vertrouwen!

2 likes

Een Oris overgenomen van @Svennos. Prima en vlot contact, en een even snelle verzending. Aanrader en tot de volgende!

1 like

Mooi horloge gekocht van Svennos en hij kwam hem zelfs brengen! Thanks!

Vandaag een Omega Globemaster opgehaald bij Sven @Svennos. En dat terwijl hij hem nog helemaal niet te koop had staan :yum: . Erg vlotte communicatie en alles snel geregeld. Super fijne deal. dank Sven!

1 like

Sven is voor zijn nieuwe aankoop volledig naar west vlaanderen gereden. Prettige mens en communicatie, toffe verkoop langs mijn zijde :+1:

2 likes

Prettige deal kunnen maken met @Svennos. Dank daarvoor en wellicht tot de volgende keer! :ok_hand:

1 like

Gisteren een mooie Seiko aan @Svennos verkocht. Vlot en prima contact, betaald snel, aanrader✌🏻

Het was prettig zaken doen, bedankt Sven :+1:t2:

1 like

Vandaag face to face Nomos opgehaald bij Sven @Svennos. Snelle en goede communicatie en lekker over onze gezamelijke flipperitus gepraat. Kan Sven van harte aanraden!

1 like

Ook hier enkel positieve ervaringen met Svennos.

1 like