Svennos

Gisterenavond mijn nieuwe Explorer I verkocht aan @Svennos.
Communicatie vooraf was bijzonder prettig.
De transactie hebben we bij Sven thuis gedaan en is erg aangenaam verlopen!

Fijne vent, leuk gesprek, absoluut voor herhaling vatbaar :ok_hand:t2:

2 likes

@Svennos heeft mij een blij jongetje gemaakt. Gisteren in contact getreden over zijn DJ36 die hij ging verkopen en ik al een tijd zocht. Snel kunnen regelen en nu deze ochtend kunnen ophalen. Horloge zoals omschreven en leuk gesprek gehad. Aanrader!

2 likes

Deze middag een Speedmaster binnen gekregen van @Svennos
Goede communicatie en super snelle en correcte verzending. Kortom weer een erg prettige deal via het forum. Hartelijk dank Sven en tot een volgende!

1 like

Afgelopen weekend hebben Sven / @Svennos en ondergetekende onze tweede “watch deal” gehad. Dit keer bij mij thuis.

Wederom een prettige deal waar uitgebreid de tijd voor werd genomen.
Bedankt Sven en wellicht tot een volgende keer :ok_hand:t2:

Groet, Roel

1 like

Ik heb mijn Speedmaster verkocht aan @Svennos Tsja, wat kan je zeggen: Om 11.00 bericht en om 16.30 zaten we om tafel. Top dus en blij dat hij naar een liefhebber is gegaan :slight_smile:

1 like

Snelle aankoop van een band.

Goede communicatie en opvolging!

Aanrader!

1 like

Vanmiddag heerlijke koffie gedronken en gezellig gekletst. En oh ja, een mooi JLC Polaris overgenomen van @Svennos Aanrader om zaken mee te doen!

2 likes

Snelle deal met Sven, @svennos, voor een prachtig horloge.
Prettige en snelle communicatie. Top :+1:t2:, bedankt en veel draagplezier met deze duiker.

1 like

Dit !.. Gewoon copy…paste. :point_up:

Bedankt :slight_smile:

1 like

Snelle deal gemaakt met Sven, prettige communicatie en horloge zeer netjes ingepakt binnen gekregen. Niks op aan te merken, absoluut een aanrader! :muscle:

1 like

Mooie Squale overgenomen van @Svennos ! ‘ZGAN’ geadverteerd en ook zo goed als nieuw ontvangen, das altijd fijn :wink: :+1:t2: verder keurig in communicatie, prijs en verzending dus dikke aanrader :ok_hand:t2:

1 like