Swatch only

Het is niet de bedoeling om in ieder topic te gaan zeuren over het gedoe mbt. AP enzo. Kost ons teveel werk! In off topic loopt er een topic. Daar mag je je gang gaan. Overigens stereotypering, racisme en stemmingmakerij leidt (ook daar) tot een schorsing zonder waarschuwing. Er staan er al een paar op de nominatie.

Hier graag weer door met de normale Swatch, als het topic weer opengaat (maandag).
Dank! :pray:

14 likes

Dit topic is na 40 uur automatisch geopend.

Horloges met spiegelende wijzerplaat - zoiets zie je toch alleen bij Swatch!?! - :sunglasses: 't maakt mijn ochtend extra zonnig :sun_with_face:

7 likes

Na alle happening rondom alle Swatch plastic fantastic samenwerkingen deze NA afgelopen week binnen gekregen. Uitstraling is best tof enkel jammer dat t zo weinig weegt…

4 likes

Dat bandje lijkt op die van mijn eerste horloge/ Swatch. :ok_hand:t3:

1 like

Deze wordt veel gedragen sinds haar aankoop, de Apple Watch blijft liggen. :pray:t3:

7 likes

Kwam pas nog Swatch’s “voorloper” van de Apple Watch tegen :slightly_smiling_face:

7 likes

Een persoonlijke favoriet uit mijn designer laadje
:sunglasses:

5 likes

Swatch Chrono “le Bleu” SCN117

6 likes

Gossie,
dat ik dit topic nu gemist heb :scream:

Sinds een maand of zeven

(Is een wat oudere foto :face_with_monocle:)

5 likes

In 2000 verscheen deze Day Date - en bij Swatch geen glaasje met pukkel maar gewoon een pukkel ipv een glaasje :innocent:

Weer zo’n typisch voorbeeld dat Swatch veel meer (design) is dan alleen maar marketing, mijn twee centen :hugs:

3 likes