Het is niet de bedoeling om in ieder topic te gaan zeuren over het gedoe mbt. AP enzo. Kost ons teveel werk! In off topic loopt er een topic. Daar mag je je gang gaan. Overigens stereotypering, racisme en stemmingmakerij leidt (ook daar) tot een schorsing zonder waarschuwing. Er staan er al een paar op de nominatie.
Hier graag weer door met de normale Swatch, als het topic weer opengaat (maandag).
Dank!
Na alle happening rondom alle Swatch plastic fantastic samenwerkingen deze NA afgelopen week binnen gekregen. Uitstraling is best tof enkel jammer dat t zo weinig weegt…
Wellicht kan iemand me hier iets zinnigs over vertellen:
Ik heb de vintage Swatch GM700 van mijn zus uit '83 of '84 eens een nieuw batterijtje gegund. Het horloge lag decennia in de la.
Helaas loopt 'ie niet naar behoren… ik kan de tijd en de dag/datum verstellen, maar de secondewijzer tikt soms enkele seconden door, en gaat dan heen en weer, en af en toe maakt ie weer een minuut vol.
Als je het uurwerk een beetje helpt door de tijd vooruit te zetten lopen de seconden ook weer door.
Ik geloof dat dit model uit het eerste collectiejaar van Swatch komt.
Heeft het nog verzamelaarswaarde en is er nog een fix voor? Bvd.
Vanuit de voorstelronde ook hier even mijn Swatch ‘collectie’ aan toe te voegen. Beide uit de Irony collectie; een Back to copper YVC100 en een Skinearth SS07S103. Ze lopen erg nauwkeurig mag ik constateren