Swatch only

Een ‘Swatch only’ topic …tjong jonge, dat ontbrak er nog aan. :rofl:

Laat maar zien die Swatches, want ze zijn er wel!

Wat je er ook van vind, het is een iconisch horloge met een eigen(wijs) ‘stempel’ op de horlogewereld. Niet iedereen was er blij mee en dat maakt dat het ganse haute horlogerie wereldje er nogal op neerkijkt. Tja. Ik vind ze eigenlijk best wel geinig en draagbaar, voor erbij.

The name Swatch is actually a contradiction of ‘second watch’.

Dit is mijn second watch

Irony > Big Classic (Ø 41 MM) > HAPPY JOE LIME
Ref. YWS439G

10 likes

4 likes

Op het moment 1tje in de collectie.

2 likes

image

system 51 vorig jaar aangeschaft

7 likes

:smiley:

3 likes

Aangekocht als Polywatch oefening / experiment maar stiekem beetje verliefd geworden en inmiddels als ik het goed heb de oudste swatch in mijn collectie mogen overnemen voor een prikkie van een mede forum lid :
De Pergama uit 1997 niet op de originele lederen band maar de flex band die destijds mede voor dit horloge is gemaakt en ook origineel Swatch.

Ziet er na wat schoonmaakt en polijstwerk er best wel prima weer uit. Zou de kast netter kunnen krijgen vermoed ik maar ach 22 jaar oud dus geen schande zo toch ?

3 likes

Keurig hoor! Mooie uitvoering ook. :ok_hand:

Mijn Swatch Sistem51 :slight_smile:

6 likes

Welcome to the inexpensive side! #TeamSwatch :rofl:

Dat dus.

De oer-Swatch is inderdaad een plastic kleintje volgens mij. Diegene die ik zelf met veel plezier aan de pols knoop (foto hierboven) is gewoon 41mm en draagt als een heuse klatser van formaat. Ben sowieso niet van de < 40mm horloges voor heren.

Wat zie je verder nog over het hoofd? Geen idee! Gewoon doen. :wink:

Je hebt het ontwerp vooor een mooie @SwatchPouch nog liggen als het goed is. :sunglasses:

2 likes

Een van de vele… en 34 mm!

7 likes

En iets recenter en nu 42 mm.

3 likes

Mooi maatje! Dit is toch de ltd van ûh… jézusje, ik begin oud te worden! :zipper_mouth_face: pfff, van ik weet het niet meer. Een of ander commercieel influencer #blogding? Wel een leuke uitstraling! Typisch Swatch. Simpel, kleurrijke details, doeltreffend en het loopt als een tierlier vermoed ik zo maar.

2 likes

Ja dat ding van Pokinkee ofzo… :blush:. Vind hem mooier dan die van vorig jaar inderdaad.

1 like

En dit is Pokinkee van vorig jaar. Wat rustiger qua kleuren.

5 likes

“Ik ben gelukkig” … :joy: briljant!

Hudsons, ben er woensdag geweest en helemaal niet aan gedacht ook even bij de Swatsjes te kijken. Leuk ding @Taconew. Veel draagplezier, enne… je bent nu wel klaar hè? Niets meer te wensen! :sunglasses:

1 like

Deze gezien in de boutique in Soho Londen.
Gaaf ding die meest rechtse. Automaat met 90 uur gangreserve voor £ 155,-. Niet slecht! :+1::grinning:

6 likes

7 likes

7 likes

5 likes


Je moet gewoon een Swatch hebben!

4 likes