Swatch only

Heb zojuist mijn Swatch “Speedy” terug gevonden😁
Sexy plexy en een aluminium kast.

Was een leuk kadootje aan mijzelf in 1996 en gekocht van mijn afstudeer geld toen ik nog in Zwitserland woonde.

Bandje is bijna versleten. Weet iemand waar je deze nieuw kunt halen? Weet ook het typenummer niet meer van de Swatch

3 likes

Even hier neuzen:

https://www.mastersintime.com/horlogebanden/swatch/

Het is een model uit 1995 (zie je onderop de wijzerplaat staan). Ik vermoed een Irony Chrono en dan kom je met dit vraag-/antwoordspelletje een heel eind denk ik:

1 like

1 like

Deze heeft wel wat.

1 like


Mijn Swatch doet het altijd goed tijdens het sporten en klussen. Misschien ooit eens opzoek gaan naar een rubberen band.

1 like

Bedankt. Heb ondertussen al wat meer gevonden qua info.
Nu nog een bandje :grin:

1 like

Via dezelfde website. Zij verkopen bandjes. Anders even bij een Swatch winkel naar binnen lopen, krijg je ook meteen een nieuwe batterij (gratis).

1 like

Kennen we niet in Twente :joy:

Op die website staan ze niet.

1 like

1578141021441

Ok. :wink:

1 like

Wel even rekening houden met importkosten, maar die zijn wel te overzien.

1 like

Thx, dat is hem :smiley:

2 likes

Iemand deze al? Ik vind ze leuk, misschien de grijze :joy:

3 likes

8 likes

ssw02

2 vliegen in 1 klap: wilde een skeleton horloge + een Swatch; ook wel grappig dat 3D effect met de cijfers.

Eerste Swatch na vele jaren: 't zijn nog steeds herriemakers, ook dit 41 mm model :wink:

7 likes

Ziet er leuk uit! :ok_hand:
Wat is het referentienummer van deze?

SUOK135 BLACK BOARD (New Gent) (2019)

Kan ik iemand hiermee blij maken? Zoon of dochter?

Er moet een nieuw batterijtje in.

2 likes

Is reeds vergeven. :point_up_2:

1 like

Hier naar weer eens een teken van leven laten blijken met deze “Jellyfish” remake

6 likes

Leuk ding!
Heb je heel toevallig een referentie? Scheelt mij Googlen … :sunglasses:

Onder de batterij staat er “NO (0) JEWELS”, hahaha. Een heerlijke knipoog naar alle opscheppers die op het uurwerk zetten hoeveel juwelen er wel niet in zitten. Vind ik altijd als het “5 jaar garantie” stickertje op een Kia. Volstrekt overbodig. :wink:

1 like