Swatch only

Haha ja mooi hè! Gewoon een lekker simpel ding voor de lol :slight_smile:

34mm

41mm

1 like

Verleidelijk! :see_no_evil:

1 like

Misschien heb je iets meer ruggegraat dan ik. Ik zag 'm bij @dreski in het incoming topic en had even later ook op de bestelknop gedrukt :sweat_smile:

2 likes

Wat denk je zelf? Als het om dit soort onnodigheden gaat heb ook ik totaal geen ruggegraat! Vind het dan ook erg vervelend dat je zo’n mooie foto hebt geplaatst. Ophouden daarmee! Ik vraag het voor een vriend … :sunglasses:

PS Is die op de foto de 41mm? Nee toch.

1 like

Ik kan niks beloven. Dit lollige ding vraagt om af en toe een plaatje om dit topic in leven te houden :wink:

Dit is inderdaad de 34mm.

1 like

Mijn andere Swatch hier ook maar eens in gooien

6 likes

Lekkere foto weer!
WOW. :heart_eyes:

1 like

8 likes

Dank! :smiley:


Nog nieuwe oude Swatch horloge’s.

9 likes

Voor alle duidelijkheid. Ze zijn niet te koop! :roll_eyes:

1 like

Deze 2 heb ik nog liggen. Beide nieuw in doos. Batterij uiteraard wel leeg, zijn al oudjes he.

7 likes

Nu voor het eerst uit de verpakking gehaald voor de foto’s.

Bij een Swatch shop krijg je gratis nieuwe!
Mijn ervaring (in Utrecht) is daarmee prima. Je hoeft ook geen aankoopbewijs mee te nemen en klaar terwijl je wacht …

1 like

Ik heb de horloges gewoon in de verzameling. Deze zijn ongedragen en deze draag ikzelf ook niet. Wellicht dat ik ze nog eens verkoop of ruil. Heb er voor nu geen plannen mee.

Dan kun je misschien beter de batterijen er even uit(laten)halen. Ouwetjes willen nog wel eens gaan lekken en dan kan de Swatch de prullenbak in. Zou zonde zijn, want het zijn toch leuke uitvoeringen.

2 likes

Ok, nooit bij stilgestaan. Goede tip, bedankt!

1 like

Heb ooit verschillende werkende Swatch Kiki Picasso’s nagemaakt…

mijn enige Solar Swatch - toch al weer 28 jaar oud en nog altijd gaan :+1:t2:

3 likes


Helemaal uit Curacao…

7 likes