Swatch only

Deze vond ik laatst terug in de la van m’n nachtkastje, volgens mij gekregen in 2013 op m’n verjaardag van mijn wederhelft. Zit er aan te denken om er weer en batterij in te doen :grinning_face_with_smiling_eyes: hij is zo lekker lomp :metal:t2:

4 likes

Maakt Swatch nog zulke horloges trouwens ?

1 like

Swatch maakt alles… :nerd_face:

4 likes

Alles behalve voldoende moonswatches……

1 like

:grin:

Tja, voldoende?!? Van meet af aan een van de selling points voor Swatch - beperkingen van leveringen, met daardoor een levendige handel van de ene regio naar de andere en vaak leuk zakgeld voor snelle studenten met slaapzakken.
Soort van poor man’s Rolex strategie?

1 like

Ik bedoelde meer stoeremannen horloges :grinning_face_with_smiling_eyes: heel veel hiervan is me iets te blij, je moet ervan houden.

1 like

Och die worldtimer vind ik aardig stoer, maar klopt wel - ik heb ze ook niet gespaard in de periode dat ze per diameters begonnen te verkopen.
Ik heb ook nog een hele grove chronograaf maar die doet niks meer… En dat heb ik wel met meer Swatch chronografen…:grimacing: Dus ik ga zeker niet in de rij liggen voor zo’n MoonSwatch Hans

1 like

Zo’n MoonSwatch is leuk verzonnen en als ik er over een tijdje 1 kan bemachtigen zal ik er eens over nadenken. Kheb de site doorgespit van Swatch en kwam wel een aantal leuke modellen tegen :+1:t2:

:point_down:

:sunglasses:

5 likes

Vintage chrono’s met bezel

6 likes

Sinds vandaag in bezit. Een ongedragen Swatch Automatic uit 1991 , aangekocht op 19-12-1992 in Hong-Kong.

9 likes

Zo, nieuwe batterij erin, loopt nog prima en weer fijn gedragen afgelopen weekend :ok_hand:t2: Lekker los om de pols, fantastisch :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Deze moest ik inleveren bij m’n vriendin:

En deze mocht ik gelukkig zelf houden:

7 likes

Kwart voor 3 of kwart na 9? :laughing:

7 likes

Eens kijken of hier nog leven in te krijgen is met een nieuwe batterij, geïnspireerd door de Moonswatch hype bedacht ik dat ik nog een aantal Swatches heb liggen.

De varianten met plastic bandjes laat ik maar even liggen, de bandjes zijn niet meer zo soepel merk ik, die gaan breken.

Gr. Marc

7 likes

Nice !

1 like

Gr. Marc

8 likes

Zero hommage

of meeliften naar de maan. Gewoon een Swatch uit de tijd dat ontwerpen nog origineel waren :innocent:

6 likes

1999 Irony op RVS band :wink:

5 likes

O.k., bizar. Eindelijk eens wat horlogedozen opgeruimd, die al veel te lang rondslingerenden. Kom ik toch opeens deze tegen! Ik had gewoon nog meer horloges dan ik dacht! En hij loopt ook nog gewoon keurig op tijd! Als dat geen Zwitserse precisie is!:grin: Alleen de datum nog even goedzetten en ik heb er gewoon weer een horloge bij!:blush: :partying_face: :beers:

6 likes