Lijkt wel iets op deze, De Boxengasse Again. Twijfel om deze aan te schaffen
Of de Night Flight Beide betaalbaar en mooi om te zien
Lijkt wel iets op deze, De Boxengasse Again. Twijfel om deze aan te schaffen
Of de Night Flight Beide betaalbaar en mooi om te zien
…en je kan ze dagelijks dragen zonder veel poespas
Nog een +.
Nice !! Ben niet zo van goudkleur maar dit is subtiel
Hallo (S)watchlovers, had ik bijkans deze Swatch scuba libre over het hoofd gezien helemaal vergeten.
Een batterij erin en
Als ik mij niet vergis heette dit model met de zacht rubberen band “stormy”
DE SUB IS ZEKER EEN PLAATJE WAARD.
Voor nog geen 3 euro op AliExpress heb je al een passend bandje…
Wel oppassen dat je het plastic vd kast niet breekt met verwisselen
Wanneer is het een goede aankoop? Wanneer je er geld mee kan verdienen of ga je 50 Swatches dragen?
Ah mooi!
Ik reken 1% van de getaxeerde waarde. Hierbij geldt een minimum van €50,- per horloge.
Er vanuit gaande dat ze allemaal ongedragen nieuw in doos aangeleverd worden; Hangt er vanaf wat je ermee wilt doen. Wil je erop verdienen?
Dan hangt het af van de aanschafprijs en welke er precies in de collectie zitten. Meeste zijn 50 euro, andere 100, en sommige exclusievere 200+ euro waard. Of en hoe snel je ze kunt verkopen is een 2e, als je b.v. een Etsy account hebt zou je ze daar te koop kunnen zetten en over de hele wereld verkopen/versturen.
Met andere woorden er is helaas nog weinig over te zeggen met de input die je geeft.
Altijd mooi een liefhebber! Dus nu op zoek naar gratis advies zodat jij er op kan verdienen
Dat mag je doen maar ik ben geen expert op dit gebied, dus dat heeft weinig nut. Wat ik weet dat als bepaalde influencers wel eens een vintage Swatch dragen, deze ineens een aantal maanden veel meer waard is. Maar ik weet niet welke modellen dat zijn. Succes!