Het was al nooit wat. Kijk eens bij Harrods of het Kaufhaus des Westens… …afstoten van de Swatch Group gaat de BK veel omzet kosten.
nee klopt.
alleen het is zo jammer dat potentiele horloge liefhebbers nu denken een top horloge te kopen bij de bijenkorf zoals een hugo boss of een tommie bilvinger
Is wel een prima zaak inderdaad, maar deze zijn volgens mij recent Omega kwijtgeraakt.
Klopt, en in de praktijk is het helaas vaak zo dat als één merk in het “hogere” segment weggaat bij zo’n juwelier andere merken vaak snel volgen.
Was leuk om te kijken. Mijn ervaringen met het personeel was minder, wel vriendelijk maar totaal onkundig.
Er stond nog zat Omega
Maar is wel een topzaak met een hele aardige eigenaar waar je ook wat onderhandelruimte hebt
In een ander topic zag ik dat Omega bij Punte in de uitverkoop is, dus mogelijk zijn ze geen AD meer.
Oke
Maargoed schaap citroen is 5 min lopen
99,9% van de Bijenkorf klanten komt daar echt niet vanwege de Swatchgroup. Hier in Eindhoven zag je de medewerkers vooral staan duimendraaien. Het waren ook store in store concepten dus meer dan verhuur van verkoop oppervlak zal de Bijenkorf er niet van gekregen hebben.
Neemt niet weg dat het jammer is, beetje rondneuzen was altijd wel leuk.