Leuk.
Dit is de mooiste imo:
Zeker leuk!
Tof! Zag hem ook voorbijkomen en misschien dat ik er eentje haal
Vind die beige met blauwe wijzerplaat ook wel leuk…
Bioceramic Nomos Tetra?
Omdat de kastvorm hetzelfde is? Tsja dan zijn veel horloges kopieën van elkaar.
Inspiratie is wat anders…
Hoeveel duikers lijken op de Submariner? Heeeeeel veel.
Gelukkig lijkt de submariner op de Blancpian fifty fathoms. Maar ook een hommage als de submariner is niet van goedkope wegwerp shit gemaakt. Ik zou de Nomos Tetra kopen omdat hij mooiste kleuren en een leuker uurwerk heeft, maar zeker ook omdat je kunt verwachten dat hij een leven mee gaat en gerepareerd kan worden.
Qua opzet van het horloge lijkt de sub op de fifty fathoms alleen is de sub een stuk grover en lomper naar mijn mening. Als ik 17k te besteden had was de keuze snel gemaakt: https://www.blancpain.com/en/fifty-fathoms/fifty-fathoms-automatique-5015-12b40-o52a
Zeker. Maar je ziet hopelijk ook in dat je anders moet kijken naar een horloge van 105 euro dan naar één van 1.860 euro? This is just a bit of fun. Er is ruimte voor beide in een verzameling.
Ik kan zo snel geen diameter vinden. Zo rond de 36mm zou top zijn.
33mm - al meer dan groot genoeg voor een squared.
Een geslaagde pogining naar mijn bescheiden mening, eindelijk een Swatch die mooi is
Heel leuk ding
Oei da’s wel klein…lijkt mij.
Even groot als veel Tetra modellen (die je ook in 27 en 29mn krijgt).
Een vierkant horloge draagt zeer anders dan een rond. 33mm squared wordt vaak vergeleken met 38/39mm rond…
Ik vind ze trouwens heel leuk, niet gek gezien mijn zoektocht naar een rectangular/square. Maar ik ga er niet voor in de rij staan bij de Swatchstore, dus prima als ze goed voorradig zijn, dan is het misschien iets om de honger te stillen.
Je kan ze gewoon online bestellen aan 105 all in!
Ik heb een groene besteld…