Swatch X AP, wie gaat hem halen?

Wie gaat hem halen?

Ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die de Swatch x AP gaan proberen te halen, en misschien ook in de rij gaan staan net als ik :smile:

Zo ja:

• bij welke store?
  • hoe laat denken jullie er te zijn?
  • en voor welke kleur/uitvoering gaan jullie?

Lijkt me leuk om er een gezellig topic van te maken en ervaringen/info te delen.

Jammer dat het vorige topic uiteindelijk gesloten werd door alle negatieve reacties, dus laten we het hier gewoon leuk en vriendelijk houden :+1:

Wat was er toch met die Sherlock holmes?

3 likes

Ik denk dat je te laat bent. En ik zou daar blij mee zijn.

2 likes

Ik denk dat ik hem passeer, ondanks dat het wel leuke mogelijkheden bied met een juist bandje voor om de pols ( die nog moet komen )

Ben ik verder niet bereid om als een soort zoetsappige sherlock holmes met een regenboog kleurig zakhorloge rond te lopen.

3 likes

Is er een swatchxap? Helemaal gemist joh.
Wat leuk, lijkt me tof een bioceramic polshorloge van AP

2 likes

Tja… het zal voor vele toch een lichte teleurstelling zijn :sweat_smile: Ik ga er geen kopen. Maar sommige kleurstellingen zijn wel mooi. Vind ik. Verder wil ik er wel eens eentje in het echt bepotelen… maar niet om te bezitten :upside_down_face:

2 likes

Ik heb 3 dochters die studeren en díe zijn dol enthousiast!
Daardoor heb ik het gevoel dat dit wel eens een groot succes kan worden. Ook wel erg gaaf dat het hier op dit forum zo negatief wordt ontvangen. Wellicht iets met leeftijd en/ doelgroep :joy:

2 likes

Voor deze zou ik wel twee weken in de rij gaan staan:

4 likes

Laat je niet gek maken door forumleden die er een andere kijk op hebben en het nodig vinden om hun mening er in dit topic (en sommige andere topics) de hele tijd doorheen te gooien. Zal vast compensatiegedrag van ze zijn maar who cares…

Dankzij Swatch is bij mij althans ergens in de jaren '80 de passie voor horloges ontstaan. Inmiddels zijn we enkele decennia verder en heb ik ze nog steeds (of beter gezegd: opnieuw) in de verzameling. Alle gasten die roepen ‘een MoonSwatch haal je alleen als je the real thing niet betalen kunt’: lekker laten waaien.

Datzelfde geldt voor alle kerels hier die deze collab met AP maar belachelijk vinden. Hoeveel van die mennekes hebben een marketing imperium opgebouwd als dat van de Swatch Group denk ik dan. Of überhaupt het kleinste greintje ondernemersgeest.

Zelf ga ik voor deze nieuwe release niet voor de deur bij de Swatch store kamperen maar zo’n RO voor op het dashboard in de auto: helemaal leuk en die gaat er op enig moment zeker komen. Gewoon funny om erbij te hebben. Want tja, als je je the real thing niet kunt veroorloven… :wink:

Alvast veel plezier bij het uitzoeken van je nieuwe pocketSwatch overmorgen en we zien de plaatjes vanzelf wel voorbij komen!

22 likes

Ik sla over maar voor iedereen die hem wel haalt alvast veel plezier ermee. :smiling_face:

1 like

Een hoop plastic zo te zien…

Helemaal niks voor mij dus ik sla over.

zozo. deze gaan all in

image
ik vind dit echt grappig :joy:

3 likes

Marktplaats staat er al helemaal vol mee, dat ging snel. :joy:

Dit is idd voor die doelgroep.

Die hangdingen voor aan je tas zijn superpopulair bij de jongedames, daar speelt dit super op in.

Dus leuk voor aan al die neppe Vuitton tasjes.
Maar het is niet voor mij / ons :slight_smile:

2 likes

Er zijn ook mooie niet neppe tasjes te koop van leuke designers.

Als mijn dochter van 9 er een zou willen zou ik het wel weer erg tof vinden.

• Ja
  • Nee
  • Misschien later
0 stemmers

For now sla ik hem over, maar misschien later als er bijvoorbeeld leuke opties met bandjes komen.

Zeker! Althans, bio-keramiek… maar de echte liefhebber zal ook een en ander in staal ertussen spotten :sunglasses:!

3 likes