Tja… het zal voor vele toch een lichte teleurstelling zijn Ik ga er geen kopen. Maar sommige kleurstellingen zijn wel mooi. Vind ik. Verder wil ik er wel eens eentje in het echt bepotelen… maar niet om te bezitten
Ik heb 3 dochters die studeren en díe zijn dol enthousiast!
Daardoor heb ik het gevoel dat dit wel eens een groot succes kan worden. Ook wel erg gaaf dat het hier op dit forum zo negatief wordt ontvangen. Wellicht iets met leeftijd en/ doelgroep
Laat je niet gek maken door forumleden die er een andere kijk op hebben en het nodig vinden om hun mening er in dit topic (en sommige andere topics) de hele tijd doorheen te gooien. Zal vast compensatiegedrag van ze zijn maar who cares…
Dankzij Swatch is bij mij althans ergens in de jaren '80 de passie voor horloges ontstaan. Inmiddels zijn we enkele decennia verder en heb ik ze nog steeds (of beter gezegd: opnieuw) in de verzameling. Alle gasten die roepen ‘een MoonSwatch haal je alleen als je the real thing niet betalen kunt’: lekker laten waaien.
Datzelfde geldt voor alle kerels hier die deze collab met AP maar belachelijk vinden. Hoeveel van die mennekes hebben een marketing imperium opgebouwd als dat van de Swatch Group denk ik dan. Of überhaupt het kleinste greintje ondernemersgeest.
Zelf ga ik voor deze nieuwe release niet voor de deur bij de Swatch store kamperen maar zo’n RO voor op het dashboard in de auto: helemaal leuk en die gaat er op enig moment zeker komen. Gewoon funny om erbij te hebben. Want tja, als je je the real thing niet kunt veroorloven…