Dat waren toch leuke tijden joh.
Ouderwetse gezelligheid op het forum!
Dat waren toch leuke tijden joh.
Ouderwetse gezelligheid op het forum!
Ze gaven het toch weg? AP wel
Swatch niet, die heeft het zelf harder nodig kwamen ze achter.
We hebben geen eens de mogelijkheid gehad een kooigevecht te organiseren om het geschil te beslechten.
Plastic Ap/swatch kutteritus model. Dan heb ik de complete lading wel gedekt denk ik
Herstel: Audesnars Pigeon Loyal Smoke
Ik trek dit trouwens ook ernstig in twijfel. De jeugd is ongeduldig en snel verveeld. Dan is een mechanisch plastic opwindhorloge het laatste wat je hen voor moet schotelen. Iedere keer moeten opwinden gaat niet bij ze werken.
Zei elke ouwe knar sinds Plato rondliep op deze aardkloot.
Misschien eens kiezen voor suiker ipv azijn in je koffie.
Mocht je er meer dan 1 kunnen kopen, wil je mij een zwart witte meenemen? ![]()
Vandaar het succes bij jongeren van LPās, walkmans en bedrade oortjes.
1 per dag per persoon had ik gelezen!
En ouderen zeiken alleen maar over jongeren. Dat doen ze overigens al sinds de oudheid, dus zo vreemd is dat niet.
Inderdaad. Dit heeft mij wel verbaasd trouwens.
Ik zag vorige maand een groepje middelbare school scholieren in de lokale frituur.
Ze hadden allemaal een oude flip telefoon, een oude analoge camera met rolletjes en ik zag inderdaad een discman op de tafel liggen.
Moest er aardig van glimlachen.
Wat weten wij nu over wat de jeugd beweegt? Juist⦠helemaal niets.
zou het met alle liefde willen doen, maar denk inderdaad 1 per persoonā¦
Het is is toch gewoon zo? Waarom denk je dat hypes vooral populair zijn bij jeugd en dat juist de jeugd zo lekker gaat op reels? Je bent zelf toch ook jong geweest? Of voel jij je jonger door dit te ontkennen?
Wellicht zit je in een midlife-crisis.
Ze zoeken tastbaarheid en echtheid - ik snap dat wel in de huidige wereld. Heel tof.
Sommige mensen in dit topic

![]()
Dat is de drogreden van iedere oude zak. Wat ik al zei: Zo redeneert men al sinds de oudheid.
Nee hoor. Ik besef mij dat ik met 34 in de ogen van de jeugd een ouwe knar ben.
Maar ik besef mij ook dat de jeugd de toekomst is. Ik was zelf ook ongeduldig en snel verveeld, maar als iets mij greep, was dit probleem er helemaal niet.
Daarnaast ben ik van de nostalgie. Dat wist ik toen nog niet, maar de marketing afdeling van AP en swatch weten dit maar al te goed.
Nou, dan waren ze met andere dingen bezigā¦
Je bent ook alweer vergeten hoe jij in je jeugd was? Geeft niet hoor. Ik vind het ook fijn voor je dat een ander een ouwe zak noemen jou een fijn gevoel geeft.
Dan voel je je vast een stuk jonger.
Ik niet. Veel plezier zaterdag.
Jammer dat het vorige topic gelijk is gesloten. Vroeger werd er eerst wat verwijderd. Maar goed, dank, dat je dit topic hebt geopend.
Dat bracht mij wel even op deze post, beetje OT
Doorgaan met de discussie van Swatch x Audemars Piguet Only:
Ben je zo pro Rolex dat je je daar zorgen over maakt @OH666 of is het meer een trol vraag. Dat kan natuurlijk ook. Graag eerlijk antwoord ![]()