Er wordt hier veel gespeculeerd over jongeren. Maar die lopen typisch niet met een birkin bag rond zoals in de marketing foto’s.
Keurig om dit te suggereren zonder de onderzoeken zelf te noemen👍.
De blauwe linksonder krijgt de meeste polstijd. Lekker lichtgewicht voor op de tennisbaan!
Pliessie bellen.
Inderdaad mijn perspectief op dit hebben dingetje… gewoon leuk. Wel best prijzig voor leuk, maar dat is relatief natuurlijk…
Ok. Nou dan zal ik je vraag beantwoorden. Ik denk dat Rolex dat niet hoeft dat te doen, daar ze de meester in marketing zijn van alle horlogemerken samen
Ze staan op nummer 1 als het gaat om merkbekendheid van horloges. En op nummer 108 als het gaat over wereldwijde merkbekendheid algemeen.
Niet voor niks dat er zo veel fugazzis worden gemaakt en verkocht.
Dit nieuwe topic loopt volgens mij weer helemaal de verkeerde kant op. Waarom zitten er toch zo’n volhardende lieden hier tussen.
Laat eenieder gewoon kopen wat hij wil.
TLDR? Dan gewoon doorscrollen naar de volgende.
Ik had idd behoefte om een tipje van de sluier te lichten. Als tegenhanger voor de meningen die verkondigen dat als je het origineel respecteert, je de plastic variant wel moet verafschuwen. Wat mij betreft is dat onzin, kan allemaal prima naast elkaar bestaan. Leuk voor de variatie in het horlogelandschap.
Jazeker. Dat is het zaadje. Het is sarcastisch bedoeld.
Maw. We hebben geen moonwatch of royal Joke nodig om een zaadje geplant te krijgen. Het zal wel meehelpen.
Wel een geniale zet die natuurlijk veel
omzet en merkbekendheid oplevert. Cest tout.
Ja, zoals de mensen die denken zelf wel alles te kunnen zeggen, maar geen commentaar van een ander tolereren en meteen gaan vlaggen.
Nee ik heb hem helemaal gelezen. Vond daarom de laatste zin zo opvallen. ![]()
Dit onderschrijf ik. Leven en laten leven. De een wordt er helemaal wild van de ander helemaal niet.
En dan is er nog de categorie zoals ikzelf. Ik word er niet wild van en ze laten me ook niet koud. Gewoon een leuke gimmick voor erbij.
Daar zouden sommigen hier nog wat van kunnen opsteken: niet telkens hun eigen meninkjes aan anderen opdringen.
precies dat dus
Met goede marketing en kunstmatige schaarste is alles mogelijk.
Het klopt wel met het persbericht van de swatch group
https://www.swatchgroup.com/en/services/archive/2026/audemars-piguet-swatch
Ftfy
FTFY
Lees even de rest van de site en de online uitingen van Swatch door ipv die ene regel, dan is het glashelder ![]()
Tot er ineens diamanten uit fabriekjes rollen voor een fractie van de kostprijs. Alles houdt een keer op. Zeker als je op kunstmatige schaarste en ‘een perceptie van exclusiviteit’ leunt. Doet me ergens aan denken ![]()
![]()
Miss sluiten ze deze ook wel gauw genoeg.
Voor AP gratis marketing, maar…Al het door hun verdiende geld uit dit project gaat naar opleiding en preservatie van bijzondere technieken in de hogere horlogerie.
Daarbij hebben beide bedrijven voor de Nivachron balans veer gezorgd, dus best wel logisch. Ik vind het heel leuk in ieder geval. Slim en en heel erg Swatch.
The Audemars Piguet and Swatch collaboration
Swatch Group and Audemars Piguet Develop Non-Magnetic Balance Spring Alloy | SJX Watches