Dat sluiten gaat helemaal vanzelf als er veel gevlagd wordt (staat er ook onder) en die meldingen/vlaggen waren wel terecht als ik het zo eens doorlees. Ik ga het ook niet meer opschonen en opnieuw openen, teveel werk. We kunnen hier gewoon verder. Zolang het leuk blijft…
Maar zo te zien lukt het sommigen ook hier niet om een beetje normaal mee te doen en zijn sommigen op zoek naar het zoveelste relletje. Respecteer gewoon dat er mensen zijn die dit (Swatch x AP) leuk vinden en het erover willen hebben. Vindt je het niks, gehype of plastic troep laat dit topic dan aan je voorbij gaan. Leuker voor iedereen!
PS Commentaar op dit bericht mag, wel via PB graag! Reacties hieronder (over deze mededeling) worden verwijderd.
De MoonSwatch heeft naar men zegt de verkoop van de speedmaster gestimuleerd,zover heb je een punt,maar de hele dure Blancpains,AP’s en mss later Rolexen en soortgelijke zullen het niet worden,zij gaan niet profiteren van zulke collaboraties,sterke horlogemerken hebben de geschiedenis mee en moeten naar mijn overtuiging hun authenticiteit bewaken en blijven innoveren op hun level,het gevoel van iets exclusiefs te hebben,iets van veel waarde op velerlei gebied,wat niet wegneemt dat een collab,enige interesse kan aanwakkeren bij leken voor een bepaald horlogemerk,maar Swatch hun business is massa is kassa en hún iconische modellen om collabs van te lanceren raken ooit op,niet allen zullen zo succesvol zijn als de MoonSwatch.
Zou je ze eens even goed willen nalezen. Het zijn er niet eens 80.
Inhoudelijk wordt er door mij gewoon op het concept en het product gereageerd. Dat dat niet hetzelfde is zoals jij er over denkt kan ik niks aan doen.
Wel heb ik aangeven dat ik het armoedig vind om
in een rij te gaan staan voor een product waar men op dat moment nog niet van wist hoe het er uitzag. En dat vind ik nog steeds. Ook nu we wel weten hoe het eruit ziet
Mocht iemand zaterdag info hebben of er een rij in Dusseldorf staat, laat het even weten AUB.
De zwart witte, blauw oranje of de kleine seconde blauwe lijken me erg leuk.
Zonder rij, ga ik er wel eentje halen, maar ik ga echt niet in de rij staan. Dan haal ik hem wel een paar jaar later als ik toevallig in de buurt ben zoals mijn mission to the moonfase;
Valt allemaal wel mee. Moet wel zeggen dat ik je berichten eigenlijk helemaal niet als negatief zou omschrijven… je vind het marketing technisch een slimme zet. Snapt dat er markt voor is maar je bent ook de doelgroep niet en dat is helemaal prima toch?
Dus ja… Ik snap je punt over dat de reactie niet aansluit bij wat je hebt gepost. Maar laat het gaan man.
Je staat hier toch wel boven?
Eens. Maar als er een rij staat, ga ik er niet opeens volgende week of een aantal dagen naartoe.
Dan wacht ik gewoon tot ik in de buurt kom. Als er geen rij staat vind ik het wel grappig om zo een ding op de release te hebben.
Enja… Ik ben niet maandelijks in Düsseldorf of Keulen. Wel minimaal elk jaar een keer of 2. Moet ik net zin en tijd hebben voor een stop bij de Boutique.
In Rotterdam en Amsterdam kom ik tegenwoordig zelden. Dus dan is het gewoon wachten tot bijvoorbeeld Watchtime Düsseldorf.
Beter idee waarschijnlijk… tenminste… als er dan een leuke korting op zit.
Maar misschien kan @tarikk29 er wel meer dan 1 halen en wilt die de moeite voor mij nemen om hem naar mij op te sturen.
Correctie: De Lan Ba en de Otg Roz (Savonette stijl) hebben een kleine secondewijzer in een subdial op 6. De rest (Lepine stijl) heeft inderdaad helemaal geen secondewijzer. Daarom zijn ze waarschijnlijk ook 15 euro duurder dan de rest. Althans, zo staan ze op de Swatchsite afgebeeld. Maar als Swatch zegt dat elk model in Lepine en Savonette te krijgen is dan hebben ze er alleen van de ene 2 en van de andere 6 afgebeeld.
Kijkende naar de MoonSwatch gok ik dat na verloop van tijd elke versie sowieso in beide vormen verkrijgbaar zal zijn.
Degene die dan een lepine aangeschaft hebben, gaan dan als er polsbandjes uitkomen alsnog een Savonette halen.
Slim weer.
Durf zomaar te stellen dat er daarom maar 2 savonette getoond worden en beide met een uitgesproken kleurenthema. Dan koopt het gros lepine en later alsnog een Savonette.
Overigens bedenk ik mij net dat de naamgeving in het Mandarijn toch echt verraadt dat de grootste markt waar op gemikt wordt, de Aziatische markt is.
Echt inhaken op die labubu trent dus.