een m340i maar geen M3 ![]()
anesthesiemedewerkers ed verdienen heel aardig nu dus wie weet?
Voor een paar honderd euro laten zien dat je een kleine piemel hebt. Wie wil dat nou niet?
er draaid een hele industrie op, en ik bedoel niet de pharma
Waar zeg ik dat dan?
In tegenstelling tot jouw voorbeeld is AP daadwerkelijk partij in dit product. Het is geen aftermarket body kit bedoeld om een Pontiac op een Ferrari te laten lijken.
Grote piemel juist toch? Je draagt gewoon een Swatch.
Ik dacht dat mensen met een echte odemàr piket een kleine piemel hadden?
geen idee maar stuur maar geen dick pick
De echte lijken al op een mislukte Swatch ![]()
Van de 3 collabs die Swatch gedaan heeft is dit qua prijs/kwaliteit waarschijnlijk het beste item; saffierglas aan twee kanten en een speciale handwound movement*, terwijl de MoonSwatch en Scuba 50 allebei plastic glas hebben en vooral de MS heel makkelijk stuk gaat (afgebroken pushers etc.) – maar dan is €400 nog steeds veel geld.
(*die nog steeds niet geserviced kan worden (toch?) en dus wegwerp is uiteindelijk)
Dat zeg je nergens. Het was even een aanname.
Maar zonder gekheid AP verdient hier gewoon aan en krijgt ook nog eens gratis reclame voor haar merk. Dat doen ze slim. Het blijft echter 100% een Swatch.
Ik zie ook geen horlogemakers met een soldeerpen een G-Shock module liefdevol repareren. Die gaan de kliko in en hop een nieuwe er in ploppen.
en dat gebeurd ook met een groot deel van de duurdere zwitserse merken.
als je even 30 min niet op het forum komt dan staan er alweer 50 nieuwe berichten in dit topic dus ze doen toch wel iets goed
Denk dat ze al samengevoegd waren voordat ik zag dat het er twee waren, excuus! Ik dacht dat je het hele topic onzinnig vond maar het ging dus om de dubbele topic.
Flavor Flav
Eerste waar ik aan moest denken. Yeahh boyyyy
Het zijn meer de chirurgen waar ik me ernstig zorgen over maak. ![]()
Sta liever in de rij bij de Pam boutique om een foto van jou en je vriendje te klikken ![]()
Jammer, echt een gemiste kans om niet voor een horloge met band te kiezen. Misschien vond AP dat net iets teveel van het goede…
Ik zie dit zelf totaal niet als een “echte” AP, maar gewoon als een leuke samenwerking tussen Swatch en Audemars Piguet. Als Swatch-liefhebber vind ik dit juist een toffe toevoeging aan de collectie, net zoals de MoonSwatch dat voor veel mensen was. Ik ga hier eerlijk gezegd ook gewoon voor in de rij staan ![]()
Volgens mij denken de meeste liefhebbers ook echt niet dat ze hiermee een AP om hun pols hebben. In de praktijk zal bijna niemand zeggen: “kijk, een echte AP”. Het blijft gewoon een Swatch met een leuk AP-sausje eroverheen en dat is voor mij precies de charme ervan.
Ik weet niet of het toegelaten is dit te snappen op dit forum?