Momenteel aan het kijken voor een hotel in amsterdam gezien ik vanuit Friesland moet komen. Wordt helaas een slaapzaal gok ik. ![]()
Bespaar je het geld, en trek een avond/nachtje door. Deze tijd zal je ongetwijfeld minimaal nodig hebben.
Hier zat ik dus ook al een beetje mee in de maag, ik denk dat ik voor locatie Utrecht ga en een Air BnB zoek als dat een beetje voordelig kan. Het is wel fijn een plek te hebben waar je je spullen kwijt kan.
Wordt hoe dan ook vanaf 02:00 in de rij gok ik. ![]()
Utrecht kreeg bij een aantal Moonswatch releases notoir minder voorraad in vergelijking met andere Swatch stores. Succes ermee.
Oprechte vraag: Ga je voor de snelle resell of echt omdat je ‘m graag wilt hebben?
Ik weet niet hoe graag je hem direct wilt hebben, maar de storemanager vertelde als ze 1 tip mocht geven: wacht even rustig af.
Later zijn ze (ook) nog steeds verkrijgbaar.
Is ook wel gebleken uiteindelijk bij de MoonSwatches.
Dat was iig het geval bij de latere Moonswatchs releases. Die waren snel na de release best ok verkrijgbaar.
Ik heb nog nooit echt zo’n release meegemaakt, lijkt me oprecht wel leuk de sfeer te proeven en met liefhebbers in de rij te staan vandaar Utrecht. Houden of verkopen is zwaar afhankelijk van looks en of het een polshorloge of zakhorloge/ combo wordt. Kan ik nu oprecht nog niet zeggen, alleen als je daar bent koop je er altijd 1 lijkt mij omdat je al 6 uur hebt gewacht. ![]()
Dat gaat je vies tegenvallen. En ik heb wel eens in zo’n rij gestaan. Voornamelijk scalpers die een snel zakcentje willen verdienen. Ik heb niks tegen scalpers maar gezellig was het niet.
Ja meer een beetje de combo van event + zelf op de release date gehaald lijkt me gewoon geinig.
Ftfy ![]()
, ik ben wel echt benieuwd hoe zoiets gaat, of het een beetje relaxed is of dat mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Voor alles een eerste keer zullen we maar zeggen
Succes in ieder geval!
Het licht elkaar niet in de ogen gunnen is een voorwaarde om scalper te zijn.
Neem je er ook een voor mij mee?
Lijkt me wel een bummer als het inderdaad een gespannen nare sfeer is maar dan weet ik dat voor de Swatch x X release volgend jaar alvast. ![]()
Als het aan mij ligt sta ik daar proteine reepjes uit te delen maar we gaan het zien idd. Ik zal updaten als het allemaal naar plan verloopt. (En ik het overleef)
Even wachten… Gelukkig heb ik dat gedaan. Als ik de Moonswatch meteen kon kopen had ik ze allemaal gekocht. Nu geen een… dus deze ook niet. Maar wel weer briljant idee ![]()
Als het mag krijgt iedereen er één. ![]()
Dat was niet mijn ervaring. Met de kanttekening dat ik er pas om 07:30 stond. Werd wat onoverzichtelijker toen de winkel open leek te gaan en er maar 12 horloges waren. Eerder wat ongeïnteresseerd; het is echt een hoop jong grut wat daar zelfs soms tegen betaling staat. En nu klink ik heel oud.
Ik zou alleen in de rij staan als ze gelimiteerd zijn tot 250 stuks. Waarom zou je in de rij staan voor iets wat later ook te koop is? Ik zag dat de Moonswatches nu btw ook online verkrijgbaar zijn via Swatch. Je hoeft er niet eens meer voor naar de winkel.