Swatch x Audemars Piguet

Ja 07:30 is in dat opzich al aan de late kant lijkt mij. Wil eigenlijk zorgen dat ik redelijk voorin de rij sta om te “verzekeren” dat ik niet voor niks kom. Welke locatie ben jij toen heen gegaan als ik vragen mag, 12 stuks is echt absurd in mijn optiek op een release dag. Vooral, dont mind me saying, als het om een makkelijk massa produceerbaar horloge als de moonswatch gaat…

Utrecht. Weet niet meer precies welke release. Hype was er wel al een beetje af, stond een man of 35.

Ik was met de release van de Moonswatch om 5:30 uur in de rij gaan staan in Rotterdam. Dacht dat ik als eerste zou zijn. Niet dus haha. De rij was toen al bovenaan de koopgoot. Hoorde dat ze maar een beperkt aantal hadden dus was daarna naar huis gegaan. Was wel benieuwd wie er vooraan stond. Zag een aantal Engels sprekende gasten vooraan met een matrasje en alcohol etc. Die gaven aan er al sinds de avond ervoor te staan en het meteen te willen verkopen :rofl:

Als ik dit zo hoor begin ik toch een beetje te twijfelen of het wel zo leuk is. :sweat_smile:
Met een paar gasten met een matras, kookstelletje en fles vodka in de rij staan lijkt me nou niet echt je van het.

1 like

Juuup, @Brick heeft er een en toonde die hier.
Het kan haast niet anders dan dat dit het gaat worden :slightly_smiling_face:

1 like

Volgens mij stonden er bij de Moonswatch releases alleen studenten in de rij die het gewend zijn om nachten door te halen en even snel geld willen verdienen. Voor hun is 100-200 euro voor 8 uur geen slaap aardig wat.

1 like

Jip. Is al ter sprake geweest. Ook icm de halsband :joy:

Klinkt als prima zaterdagavond

3 likes

Scalpers …. :joy: gezellig over AP praten. Zou hem ook gewoon omdoen. :+1: kan de doelgroep ter plekke wel waarderen. :crazy_face:

1 like

Bij nader inzien blijf ik wel gewoon lekker thuis denk ik. :rofl:

1 like

Tuurlijk. Gewoon geduld hebben. Die dingen komen vanzelf een keer te koop.

Deze hype gaat ook weer snel liggen. Is niet meer de eerste keer.

1 like

Lekker doen als je de tijd en zin hebt joh. Allemaal boze mannen van 40 plus hier die het al zwaar hebben als de wifi het niet doet op de camping. En daar hoor ik ook bij. Lekker je eigen plan trekken.

7 likes

Voor allebeide standpunten is wat te zeggen. Ik denk er gewoon nog even over na tot vrijdag, het is 1 uur en 40 min rijden dus als ik wel ga spring ik gewoon in de auto en haal ik een nachtje door. Mocht ik een selfie in de rij posten weet je genoeg. :rofl:

2 likes

Het zou ook niet vreemd zijn als er 67 varianten hiervan uitkomen :joy:

1 like

Ik kan me nog haha herinneren met de Black and white Snoopy dat 2x dezelfde gastjes er waren (ongeveer 5), die er vanaf ca 01:00 al waren.
Dat waren wel ongetwijfeld minder stuks dan de reguliere versies, maar toch.

Ja zeker. Is hartstikke gezellig

Gewoon op straat slapen, ik zou vanavond al gaan liggen als ik jou was

Dat is geen vergelijk want een PRX is gemaakt voor reparatie, ook al komt er een nieuw uurwerk in.
Over 10 jaar zijn die nog steeds goed te repareren. En bij een ander defect, kroon kapot of glas kapot is dat geen probleem dat kan gewoon gerepareerd worden.
In tegenstelling tot een plastic Swatch horloge die zijn niet gemaakt voor reparatie en zijn ook niet zo open te maken om een uurwerk te wisselen.
Bij een quartz uurwerk kun je nog de batterij vervangen maar een mechanisch uurwerk is toch een keer aan een service toe en dat is dan het einde van het horloge.

1 like

Is The Mall in Leidschendam niet pas open rond 10 uur? Met andere woorden kom je die Mall wel in als je van plan was eerder al bij de Swatch winkel te gaan staan.

Het zou mij niks verbazen dat je het complex niet in kan voor een bepaalde tijd. Je hebt er een bios dus ik kan me voorstellen dat het wat eerder opengaat en later dichtgaat dan de winkels, maar ik weet niet of het 24x7 open blijft.

Iets om even uit te zoeken mocht je naar Leidschendam gaan in de hoop vroeg voor de winkel in de rij te gaan staan:)

Ben zelf wel benieuwd naar die horloge en de prijs (verwacht 500+).

1 like

Verschrikkelijk leuk om zoiets mee te maken.
En of je met zo een ding thuiskomt of niet maakt toch geen donder uit.

En als je bang van aard ben zal het allemaal wel beangstigend zijn.
En als je er echt 1 wil bemachtigen kan het frustrerend zijn.
En als je voor de lol gaat dan is het fascinerend.
En kom je nog net zo een ding thuis ook.

Succes.

1 like