Swatch x Audemars Piguet

Dat zijn 100% crisisacteurs.
Staan daar voor $20 uur.

Ken die geintjes.

2 likes

@Jurk!? Je zou er toch niet meer gaan staan? Succes hĂš kanjer! :clap:

3 likes

zou wel kut zijn als ze morgen/ overmorgen te zien krijgen dat het enkel een pocketwatch word. :rofl:
hoop niet dat dit in nederland ook zo zal zijn

Als de rij vroeg begint zeggen ze bij Swatch altijd: je kunt wel weer zien hoe laat het is!

2 likes

Met een gemiddeld aantal van 10 vakantiedagen per jaar in USA, besteed men hier een half jaar vakantie voor de deur van een winkel. Ieder zijn meug, natuurlijk.

x 5mio of meer exemplaren. Dat is iets anders als een double signed vintage Patek.

Ik bekritiseer niet omdat ze meningen vormen over wat het zou kunnen zijn, ik bekritiseer omdat ze er 1 willen en in de rij gaan staan, ZONDER dat ze weten wat het is, maar op basis van ‘ik koop alleen maar horloges die ik mooi vind’ dat verdedigen. Dat kan niet he? Je kan niet iets al mooi vinden voordat je het gezien hebt.

Ja. Ik stel Dan inderdaad dat ze alleen voor marketing vallen. En dat beaam jezelf gelukkig ook;

Benieuwd naar de discussie die je wilt gaan voeren, daar het gewoonweg eens bent met de mensen hier. :sweat_smile:

dus je vind het zelf helemaal niks?

Is een gevoel, Dat kan je niet uitleggen
image

2 likes

Voor veel mensen is de Flex van een AP kopen, inclusief het gevoel van exclusiviteit (want moeilijke te krijgen) de end all en be all. Los van hoe het product eruit ziet.

LV volgeprinte petjes anyone?

Maar ook voor iedereen die er wel eens aan wil proeven en het niet kan betalen is het een interessant aanbod.

Geniale marketing.

1 like

De marketing afdeling zit te smullen van dit topic. Iedereen laat zich gek maken om een samenwerking waarvan we nog niet eens weten hoe het er uit gaat zien.

2 likes

Ja? Zou de marketing afdeling van Swatch deze HF pagina blijven verversen? Ik heb mijn lichte twijfels.

2 likes

Niet dit draadje. Ze houden wel zeker social media bij en straks natuurlijk de sales. Swatch deed het niet zo best financieel hoorde ik. Dus een boost is nodig

Dat is een conclusie die ik nog niet kan trekken.

Ik weet namelijk nog niet hoe die er uit ziet.

Maar om in je straatje te blijven van ‘voor en tegenstanders’: over het algemeen zijn de moonswatch en de Blancpainswatch mij tegengevallen, dus ik ben bang dat deze hype ook aan mij voorbij gaat :crazy_face:

1 like

Nee tuurlijk niet maar je snapt de boodschap hopelijk wel :wink:

1 like

Ga je nou wel of niet in de rij staan?
Want dat is na 36 reacties nog steeds niet echt duidelijk.

1 like

Als je een beetje begrijpend kan lezen weet je dat hij dat zelf ook nog niet weet.

1 like

HĂ© leuk dat je reageert. Vervelend dat je moeite hebt met begrijpend lezen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit Oh @RonnieB was mij voor, alhoewel die het iets anders insteekt. :joy:

2 likes

Idd
 gelukkig al verkocht! Was it me?

Ik heb nog een leuke Snoopy moonswatch om mee te ruilen. :star_struck:

3 likes

Jawel hoor, er is nog een overtreffende trap.