Swatch x Audemars Piguet

Kosten van een Moonswatch zijn €275.

1 like

Dus een Swa-choke :joy:

1 like

Leuk hoor.
Proberen op deze manier automatische horloges te populariseren.
En AP kan ook wel wat populariteit gebruiken.
En Swatch kan weer meuk slijten.

Mooie handel.
Hypes een marketing is sowieso grappig om te observeren.

2 likes

Royal Oak Pocketwatch.
U hoort het hier eerst, mensen.

2 likes

Maak je niet zo druk.

1 like

Ohja. De Swatch x Blancpain is €400,-

Maar €225,- vind ik ook teveel geld.

Dat kan, maar het wordt er door veel mensen wel voor betaald.

Swissielanders weten inmiddels prima de westerse middenklasse te benaderen en te verleiden.
Zijn zelfs klokkenboeren die constant uitverkocht zijn.

5 likes

Als dat het wordt zal de levertijd niet lang zijn.

8 likes

6 likes

Blancpain zit net als AP in Le Brassus. Liep er in 2007 langs, na een uitvoerige rondleiding bij AP. Samenwerking van AP met Swatch sluit ik echter categorisch uit.

Afgrijselijk.

Teasers van Swatch zelf:

Kijk nu naar het lettertype van Royal Oak en hoe de O en de a in elkaar verhaakt zitten.

Denk toch dat het wel echt (helaas) gaat gebeuren

8 likes

Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat er uit gaat zien. Ik verwacht dat ook deze horloges initieel moeilijk verkrijgbaar zullen zijn. Maar met een beetje geluk over een aantal maanden prima verkrijgbaar. Toch leuk om een ‘AP’ te kunnen dragen zonder de bijbehorende kosten.

2 likes

Dat draag je dus niet. En een merk van die statuur moet dat ook helemaal niet willen.

En mensen enthousiasmeren voor de echte Royal Oak heeft ook niet zoveel zin. Probeer maar eens een AP-house uit.

Onbegrijpelijke actie.

Dat klopt natuurlijk helemaal. Maar ik denk dat het een mooie aanvulling / alternatief is binnen een hobby waarin extreme bedragen eerder de standaard zijn dan een uitzondering. Zeker geen vervanging voor het echte werk natuurlijk.

2 likes

Ik zou het ook wel humor vinden als het een soort Roal oak off-shore x Swatch van 30k blijkt te zijn. Je had een paar jaar terug ook Gucci x Adidas sneakers en die waren dan €750 en door Gucci in Italië gemaakt.

3 likes

Hiervan krijg ik echt pijn aan m’n anus

6 likes

Je zal nooit een AP dragen met zo’n prul. Wat je wel draagt is een over het paard getilde Swatch van plastic die misschien 3 euro waard is, en ze in de markt zetten voor de hoofdprijs. Die jij betaald natuurlijk, omdat je denkt dat het een soort van AP is.

1 like