Ja hebben ze eindelijk ook jouw aandacht? Wordt nog even doorsparen zeker?
Alleen al interessant hoe emotioneel geïnvesteerd sommigen zijn op basis van enkel een aankondiging van een AP/Swatch één-tweetje. Het lijkt wel de MoonSwatch all over again.
Effectbejag +1, over een paar maanden zijn we met zān allen weer overtuigd dat het bij de Swatch groep een stel commerciĆ«le genieĆ«n zijn.
Wat het uiteindelijk zal worden maakt mij weinig uit. Net als de voorgaande samenwerking met omega en blancpain is dit niets voor mij.
Maar we moeten wel concluderen dat ze een meesterlijke zet doen wat betreft marketing.
Die announces in vele kranten wereldwijd zorgden er wel voor dat je geen social media of forums kan openen en het gaat daarover.
Missie nu reeds geslaagd denk ik dan.
jaa klopt zag het, ben toch bang dat er weer iets van een collab gaat komen
Als er een leuk gevormt zakhorloge in een kek kleurtje uitkomt hou ik me aanbevolen.
Gewoon omdat het sfeer heeft.
Op een mooie houder zou dat een geweldige bureau klok zijn ![]()
En behalve een super strategische marketing zet hielp het ook serieus op de beurs
Sinds die aankondiging + 18% !!!
Waar ben je dan precies zo bang voor? En denk maar zo, die collaboraties zijn banger voor jou dan jij voor hen. (Of iets in de strekking, was het toch?)
Dat er weer een verschrikkelijke collab komt van een beetje plastic wat zich een horloge noemt ![]()
Ik zie echt het probleem niet van de mensen die hierop tegen zijn.
Je hoeft het niet te kopen.
Maar dit trekt veel potentiƫle klanten aan en hopelijk ook weer een groep nieuwe toekosmtige liefhebbers. Als dit hun gateway drug gaat zijn, is dat toch helemaal prima?
Ik ben ook de doelgroep niet, maar nogmaals, als dit de horlogewereld weer een boost geeft, juich ik het toe!
Ik zie potentieel iedere 16-jarige wel met zoān royal oak aan een koordje om zān nek lopen. Gewoon als styling/ketting voor over een simpel T-shirt. Er zijn gekkere rages
Of naar het Gemini sterretje rechtsonderin ![]()
Wellicht maakt Swatch hiermee eigenhandig het zakhorloge weer populair. Ofja eigenhandig⦠met wat hulp.
AP is uit bij de jeugd, je telt nu alleen mee met een RM.
1 april is toch al even geweest ![]()
Ik heb in de Swatchstore met de Mission on earth Lava in handen gestaan. Onderdeel van de collab van Swatch en Omega. Zelfs niet omgedaan. Ik heb niks tegen plastic en kekke kleurtjes. Mijn enige wens; stop er een loodje in, zodat het aanvoelt als een horloge. Het bandje was zwaarder.
Dat dus als wens voor de Royal Broke.
Oef⦠die ga ik sowieso een halenā¦ā¦hoe leuk is dit!! Sorry voor al de haters maar ik vind het te gek!!