Swatch x Audemars Piguet

De royal joke

9 likes

Zag hem ook net langskomen. Ben echt benieuwd

2 likes

Ik vind het ook wel grappig. Maar denk niet dat ik er een ga halen. Heb ik bij de Omega en Blancpain collabs wel overwogen maar het is er nooit van gekomen. Zal nu ook wel niet gebeuren. :blush:
Toch net teveel geld voor “voor de gein”

3 likes

13 likes

Dat was van meet af aan wel helder door het gebruik van de letterstijl. Ik ben toch wel benieuwd wat dit wordt. De eerder genoemde pocketwatch op een necklace is niet per definitie logisch met een automatisch uurwerk. Van opwinden is nauwelijks sprake als zo’n ding om je nek hangt

We zullen zien :slight_smile:

5 likes

Zal wel een stevig prijskaartje aan hangen.

Aangezien ze zo inzetten op het automatische uurwerk.

De Blancpain collab was ook niet echt een koopje.

2 likes

Lees je nog mee @Tokyo :wink:

2 likes

Aardig wat kleuren te kiezen weer, zijkant van de box ook nog wat opties

8 likes

Bereid je maar voor op de komende 3 jaar een heleboel variaties :sweat_smile:

En over 3 jaar Swatch x Rolex ? :laughing:

2 likes

Misschien komt deze automaat toch nog eens op jouw werkbank te liggen

6 likes

Nee. Momenteel mijn droom eens een AP te bezitten aan het begraven. Diep genoeg.

1 like

Ik ga vast in de rij staan :slight_smile:

11 likes

4 bij 3 is 12 stuks. Dat is heel wat.

En zou het een handopwinder zijn? Op de afbeeldingen is geen rotor zichtbaar… :face_with_monocle:
De handwinder zou ook wel logisch zijn indien het een zakhorloge is/ of dat er één zak horloge tussen de varianten zit.

1 like

Limited editions incoming 200% :joy:

1 like

Klopt, maar er waren toch aardig want mensen die dat niet wilden geloven :innocent:

1 like

Wederom een geniale zet van Swatch.

4 likes

Volgens mij wel duidelijk dat het van binnen een System51 uurwerk wordt toch? Zie ook hierboven.

Ik vind het toch wel weer kicke stunt; heel wat meer hype op alle kanalen dan bij de Blancpain collab

In principe zou je daar ook best een handwinder van kunnen maken. Op de tease afbeeldingen zit de rotor er niet op.

Liever geen system51 :sweat_smile:
Heb een van de eerste daarmee en dat horloge is dus niet meer te dragen en niet te servicen.

1 like

En de andere zijde nog

Gok overigens dat dit het kroontje is

Vs

9 likes