Hij heeft hem al!!
Is er al bevestigd dat je hem ook als horloge kunt dragen of is dat alleen nog speculeren en fake mock ups?
Ik heb wel een filmpje voorbij zien komen op youtube maar geeft geen uitsluitsel.
https://youtube.com/shorts/wwpFLdlDrZQ?si=l-OoQ811N3xfcOJQ
Is eigenlijk van de foto
Graag geen neppe AI beelden delen aangezien het nog niet bekend is hoe ze eruit gaan zien.
Is toch juist wel grappig? Een beetje de hype aanwakkeren.
Ja ik snap het, maar sommigen zien door de kwaliteit tegenwoordig van AI niet dat het nep is. De teleurstelling zal groot zijn als het compleet iets anders zal gaan worden. Swatch is ook druk bezig om op TikTok en andere platformen video’s te laten verwijderen waarbij mensen AI beelden delen.
Ai… dat is geen goed teken
Dan kan het eigenlijk alleen nog maar tegenvallen.
Daar ben ik ook bang voor ![]()
Waar ik bang voor ben, de band van de royal oak is een blikvanger. En dit is juist het gedeelte waar de MoonSwatch en de Blancpain juist tekort schoten. De banden die erbij zaten zijn echt om te huilen…
Ja goed punt. Maar ik verwacht dat ap wel het een en ander van kwaliteits controle afweet ![]()
AP wel ja, maar dit is natuurlijk geen AP.
Ik zie Casioak.
En leek me dat ik een textiele polsband heb gezien, waar de schakels eigenlijk een print was. Anders wordt het hen te duur vermoed ik.
Sorry, niet in de gaten gehad.
Watchguys heeft ook een tja hoe noem je het… ik weet het ook niet.
Ik wil geen AI meer delen dus zelf ff op watchguys kijken… ![]()
System51 is niet te servicen, kast van de Swatch is niet te openen. Don’t think so.
![]()
Ik doe steeds liever alleen jaren '50/'60 handopwinders, ook extreem kleine. Laatste was van rond 1930. Daar weet ik zeker dat het me goed lukt. Geen zin meer in gezeik …meestal Sellita….
Leuk voor de hond, een penning en halsbandje ![]()
ik ben zelf swatch fan. ik ga zeker in de rij staan, ik ga er van uit dat er weer 1000 scalpers zullen staan. daar zouden ze echt iets aan moeten doen
Scalpers zetten alvast de tenten voor de deur