Swatch x Audemars Piguet

Er staat nog een ongebruikte tent in Amsterdam. :see_no_evil:

9 likes

:joy: Kunnen er wel meer in dan 1000 :laughing:

Dat is nog te bezien. Even 16/5 afwachten :sweat_smile:

Aandelen waren al 18% gestegen las ik, dus voor Swatch is het nu al een succes!

Hoe werkt dat dan?

Voor degenen die een tent gaan opslaan, dit zijn de winkels die meedoen. Ga dus geen tentje in Rotterdam opslaan.

image

5 likes

Voor die kinderachtige rommel?

3 likes

Kinderachtig rommel is het zeker niet :slight_smile: zal zeker de meest verkochte horloge worden dit jaar

1 like

Dit zou wel eens een commerciële meesterzet kunnen worden met gigantische marges, dus ’ kinderachtige rommel ’ is het allerminst

2 likes

Ik vind de neerbuigende opmerkingen van enkele “horloge” experts en verzamelaars een beetje flauw.

Het is toch super dat er zo veel nieuwe en jonge en horloge liefhebbers met een kleinere beurs kunnen genieten van deze ontwikkeling.

Misschien blijft het bij dit ene horloge of groeien ze door verder de hobby in.

Of het je ding is of niet maar ze weten “iedereen” wel te mobiliseren en aandacht genoeg. Leuk toch?

Zelf zou ik nooit een kopen en/dragen maar daarom hoef ik er niet flauw en neerbuigend over te doen.

46 likes

Mensen voelen zich helaas graag beter dan anderen.

7 likes

Lekker vakantie horloge kan dit gaan worden, maar ben bang dat dit weer zo’n allemachtig groot ding gaat zijn.

2 likes

Gaat supertoffe collab zijn - ben wel benieuwd geworden. Ik ga wel niet meer in de rij gaan staan zoals bij de Moonswatch :smiley:

1 like

Gaat toch niet echt dit worden he…

Hoop meer op dit

12 likes

Is al eerder gedaan. Ik weet niet of het echt is doorgebroken toen.

IMG_7453

Flavor Flaw

14 likes

Ik ben ervan overtuigd dat al deze collabs binnen pakweg 20 jaar grof geld waard zijn, pokemonkaartgewijs.

Setjes verzamelen, ongeopend wegzetten in een geconditioneerde ruimte, ja!

Daar dienen horloges voor.

4 likes

Ja, als ze enigszins gelimiteerd worden uitgebracht.

Niet als ze er meer dan 5 MILJOEN van produceren.

1 like

Zelf zou ik er ook niet snel één kopen, maar ik snap de hype wel. Wie wil er nu niet een stukje ‘unobtanium’ in een flitsend, kleurrijk jasje voor een paar honderd euro? Grote delen van onze economie drijven op dit soort trends.

Het belangrijkste dat mij tegen houdt, is dat deze horloges haaks staan op wat ik het meest in een horloge waardeer. Het hele concept is van de grond af opgebouwd op tijdelijkheid en vergankelijkheid. Dat is nu net níét wat ik in horloges zoek.

6 likes

Dit gaat over Swatch, niet over duikhorloges van Rolex.

13 likes

Swatch vs AP slaat echt als een tang op een varken. Maar goed het spekt hun kassen.

1 like