Dat viel wel mee hoor!
Een paar hele boze reacties maar vooral veel humor
HF vond het best leuk en de rest is een banaan
Dat viel wel mee hoor!
Een paar hele boze reacties maar vooral veel humor
HF vond het best leuk en de rest is een banaan

Goed gedaan Vin👍op naar volgend jaar.
Ik moest gniffelen 
Vandaag om 10:05 een bezoek gebracht aan de Swatch store in Rotterdam. Geen Moonswatch beschikbaar.
Haha mooie poets
Jammer dat ik hem nu pas lees.
Nu bij de store in 010, kan ik beamen. Overigens volgens de store medewerkers komende 5 maanden echt continu voorraad (maar wanneer weten ze niet) en volgens hen voorlopig niet online (shop only)…
wil straks misschien nog even kijken. Tegen 15.00. Ik laat het weten
Jij woont toch in Rotterdam? Voor mij zo lastig in de gaten houden. Moet telkens 60km rijden ofzo
Ik ben ook een banaan inderdaad
Dichtbij Rotterdam, 20 minuten rijden 
Ik zit alleen al een uur in de auto
Is ie kapot?
lexus gaat niet kapot
zojuist geweest. Behalve de doos met gehele collectie in de etalage (waarschijnlijk neppers?) hadden ze niks. Even gezellig praatje gemaakt over de gekkigheid, en ze zeiden dat die dingen gewoon zouden blijven komen. Alleen NU even lastig. 
Zijn geen neppers, je ziet de secondewijzers lopen dus het zijn gewoon echte exemplaren.
Het zou vast ook duurder zijn om voor de winkels een dummie etalagemodel te bedenken dan om werkende plastic swatches neer te leggen.
zeker, zat ik ook net denken. Voor dat geld niet de moeite waard, klopt. Maar ik had ze ook niet staan bekijken. Gewoon even meeluisteren naar het voorraad vraagje van een andere bezoeker en toen meteen weer weg …
Zojuist in 020. Helaas geen toevallig aangevulde voorraad.
Volgende week weer eens langs.