Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

:grin: Dat viel wel mee hoor!

Een paar hele boze reacties maar vooral veel humor

HF vond het best leuk en de rest is een banaan

10 likes

:rofl:

1 like

Goed gedaan Vin👍op naar volgend jaar.

1 like

Ik moest gniffelen :slight_smile:

Vandaag om 10:05 een bezoek gebracht aan de Swatch store in Rotterdam. Geen Moonswatch beschikbaar.

5 likes

Haha mooie poets :laughing: Jammer dat ik hem nu pas lees.

1 like

Nu bij de store in 010, kan ik beamen. Overigens volgens de store medewerkers komende 5 maanden echt continu voorraad (maar wanneer weten ze niet) en volgens hen voorlopig niet online (shop only)…

4 likes

wil straks misschien nog even kijken. Tegen 15.00. Ik laat het weten

3 likes

Helemaal voor niks er naar toe, kon niet binnen :rofl: :rofl:

2 likes

Jij woont toch in Rotterdam? Voor mij zo lastig in de gaten houden. Moet telkens 60km rijden ofzo

1 like

Ik ben ook een banaan inderdaad

1 like

Dichtbij Rotterdam, 20 minuten rijden :ok_hand:

1 like

Ik zit alleen al een uur in de auto

1 like

Is ie kapot?

9 likes

lexus gaat niet kapot

2 likes

zojuist geweest. Behalve de doos met gehele collectie in de etalage (waarschijnlijk neppers?) hadden ze niks. Even gezellig praatje gemaakt over de gekkigheid, en ze zeiden dat die dingen gewoon zouden blijven komen. Alleen NU even lastig. :slight_smile:

1 like

Zijn geen neppers, je ziet de secondewijzers lopen dus het zijn gewoon echte exemplaren.

2 likes

Het zou vast ook duurder zijn om voor de winkels een dummie etalagemodel te bedenken dan om werkende plastic swatches neer te leggen.

1 like

zeker, zat ik ook net denken. Voor dat geld niet de moeite waard, klopt. Maar ik had ze ook niet staan bekijken. Gewoon even meeluisteren naar het voorraad vraagje van een andere bezoeker en toen meteen weer weg …

Zojuist in 020. Helaas geen toevallig aangevulde voorraad.
Volgende week weer eens langs.

1 like