Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

Ooit, als de storm een beetje is gaan luwen, wil ik er eigenlijk ook wel eentje.
Of, ook een ideetje, een special als HFLE??

2 likes

Ja ik vind ze wel nice.
Volg deze post ook even hoor :slight_smile:

Topic is natuurlijk waardeloos zonder lijst bij te houden ofnie @Jurk :innocent:

5 likes

Ik wacht vol smart op de zomerklatser Omega x Swatch Seamaster 200m…

Hoeft geen chrono te zijn, automaat is dikke plus…

EDIT: En kleurtjes… veel kleurtjes!

2 likes

Mocht je interesse hebben?

1 like

Geen voorraad in Rotterdam. Wel even een gezellig praatje gemaakt met de verkopers en “de blauwe doos” mogen bekijken.

6 likes

Ze hadden mij toen verteld dat die koffer alleen met een handschoen mogen aanraken haha

1 like

Was nu weer het geval, ze gingen er erg zorgvuldig mee om en mocht absoluut niks aanraken :sweat_smile:

2 likes

thanks voor de update. Ik had mijn vrouw al in de startblokken staan om een app te verwachten.

3 likes

Hahaha hier hetzelfde :smile:

1 like

Hans Kahan

3 likes

Jullie hebben dezelfde humor :joy:

4 likes

Maar @Bizzarrini is wel wat sneller :joy:

1 like

Logisch…

3 likes

Say no more

2 likes

No more

6 likes

Geen voorraad AMS

6 likes

Tja…

7 likes

:joy:

2 likes

Ook in Brussel niets. Ze geven aan wekelijks toegeleverd te moeten worden, maar kunnen niet zeggen wanneer of hoeveel stuks.

"La collection BIOCERAMIC MoonSwatch n’est pas disponible pour l’instant à l’achat en ligne. Nous vous rappelons qu’il ne s’agit pas d’une édition limitée et qu’elle sera bientôt de nouveau disponible. Nous devrions recevoir de nouvelles pièces de manière hebdomadaire. Malheureusement, il nous est impossible de vous dire quand ni combien de pièces. "

1 like