Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

aah kloten, ik nog niet :smile:

Vandaag om 12:30 de Swatch store in Rotterdam bezocht. Geen Moonswatch beschikbaar.

3 likes

afbeelding

Ik vind @tcc90 heel aardig :joy: maar kan niet zomaar strips maken.

3 likes

aannames, ik ben zelf huisarts en heb nu 3 patienten (waarvan 2 doodzieke) een uur laten wachten…

7 likes

Dat is dan wel grappig
(Strip technisch)

6 likes

Ach. Meneer denkt mij te kennen. Jammer joh :joy:

amen! Vin staat denk ik al een tijdje droog en heeft wat zure humor gekregen.

Je bedoelt “for legal reasons?”

1 like

dat doe je toch ook niet! mafkees

4 likes

voel me er nu ook wel heel lullig over maarja die moonswatch wil ik echt heel graag!

6 likes

Waarom precies? Omdat hier mensen overspannen zitten te zijn op een stuk plastic met een Omega logo er op? Ik vind ze ook tof hoor, maar djeez houd je panty eens aan allemaal.

Dat gezegd hebbende, ik vond de grap van @Vin71 HILARISCH! Dank

13 likes

Benieuwd wat de heer Hippocrates daarvan zou vinden.

:thinking:

3 likes

die komt wel een keer :+1:t2: :cowboy_hat_face:

Staan er 30 te koop op marktplaats en dat is geen 1 april grap.

:grinning_face_with_smiling_eyes:Heel graag gedaan! Toen ik het plaatste geloofde ik niet dat er ook maar iemand hier in zou trappen. Heel grappig dat het dus wel gebeurde. Beetje jammer van die patiënten die moesten wachten van de dokter zonder impulscontrole. Maar dat komt vast ook wel weer goed. Ik vond het alle boze reacties die ik heb gekregen, zowel hier als via pb helemaal waard. Sterker nog, die boze reacties maken het alleen maar grappiger! Dank daarvoor horlogeforum!

23 likes

Ja dat zei je net al voor je het weer verwijderde. Maar graag gedaan. Komt allemaal goed natuurlijk. Bloeddruk stabiel.

1 like

Wait, dus jij vind een horloge belangrijker dan een patiënt?

3 likes

als je me niet kent, geen idee hebt wat ik wel of niet in m’n bezit heb, wel of niet weet of ik ze echt wel of niet heb, kun je beter je mond houden denk ik.

Ik ga toch ook niet rond strooien dat jij het met de secretaresse doet, of met de directeur? Want ik weet niet of dat zo is. Dus heb ik daar respect voor en zeg ik niets.

Je roeptoetert anderen na. Slechte eigenschap.

Dames, aub, graag ontopic houden.
Er zijn zat offtopic topics waar je lekker kan ouwehoeren en debiele grapjes kan maken.
Laten we deze topic gebruiken voor wat het bedoeld is.

6 likes

Nogmaals, kan dat slappe ### ergens anders dan hier. Alleen voorraad updates graag. Ga lekker pb-en anders

1 like